Garner hotels versnelt groei

Voortbouwend op een breakout-jaar:

Garner hotels, een nieuw midscale conversiemerk van IHG Hotels & Resorts (IHG), herdenkt met trots een jaar van groei en succes terwijl het de eerste verjaardag viert van de inaugurele opening van het pand in Auburn, Washington. Nadat Garner hotels in augustus 2023 het 19e wereldwijde merk van IHG zijn geworden, blijft het momentum opbouwen door middel van een gebruikersvriendelijk conversiemodel, toewijding aan uitstekende service en prioritering van de belangrijkste behoeften van reizigers tegen een betaalbare prijs.

Tegen het einde van 2024 verwachtte Garner hotels meer dan 90 open of in pijplijn hotels over de hele wereld te hebben. Het eerste Garner-hotel, Garner Auburn – Seattle, opende in december 2023 binnen zeven weken na de start van de verbouwing. Daaruit voortvloeiende eigendommen in Oklahoma City, Macon, Ga., Clarksville, Tennessee en Aiken, S.C. gingen vooraf aan recente en geplande aanstaande openingen in andere Amerikaanse markten, waaronder: Garner Gillette South (Gillette, Wyo.); Garner Augusta West (Augusta, Ga.); Garner Topeka West (Topeka, Kan.); Garner Phoenix – Surprise (Surprise, Ariz.); Garner Virginia Beach North (Virginia Beach, Va.) en Garner Longview South (Longview, Texas).

Het hotelmerk Garner trekt ook de aandacht van wereldwijde eigenaren en ontwikkelaars die de unieke aantrekkingskracht en differentiatie in de middelgrote ruimte erkennen. Achtenvijftig van de 76 eigendommen die in de eerste helft van 2024 werden ondertekend, waren afkomstig van Europese markten, waardoor de aanwezigheid van het merk werd uitgebreid naar Duitsland, Nederland, Oostenrijk, het VK en Turkije. Garner hotels zullen ook debuteren in Japan met de aanstaande openingen van Garner Hotel Osaka Honmachi Station, Garner Hotel Osaka Honmachi Midosuji en Garner Hotel Osaka Honmachi Kita Semba. Deze sterke start bevordert de vooruitgang van het merk op weg naar een doel om de komende 10 jaar wereldwijd 500 hotels te openen en de komende 20 jaar 1.000 hotels.

Garner hotels streeft ernaar “gemakkelijke verblijven te bieden die u op weg helpen”. Functies zoals comfortabele ruimtes, voorzieningen die uitnodigen tot een goede nachtrust, het Make it Yours warme ontbijtstation, 24/7 bean-to-cup koffie en een dagelijks happy hour met koekjes bepalen de onderscheidende en doelgerichte Garner-hotelervaring. Gasten van Garner hotels kunnen ook genieten van de voordelen van het toonaangevende IHG One Rewards-loyaliteitsprogramma, waaronder de mogelijkheid om punten te verdienen en te gebruiken voor Rewards Nights en Milestone Rewards, zoals laat uitchecken en incentives voor eten en drinken.