IHG Army Hotels viert 15 jaar ervaring in het bieden van comfortabele, gastvrije accommodatie voor militaire reizigers. Succesvol geprivatiseerd accommodatieprogramma biedt uitzonderlijke verblijven in 40 installaties in de VS en Puerto Rico voor servicemedewerkers en gezinnen.
IHG Hotels & Resorts (IHG), een van ‘s werelds toonaangevende hotelbedrijven, viert deze maand met trots de 15e verjaardag van het militaire accommodatieprogramma IHG Army Hotels. Sinds de oprichting in het kader van het Privatization of Army Lodging (PAL)-programma van het Amerikaanse leger, is IHG Army Hotels blijven uitbreiden en True Hospitality for Good blijven leveren aan militaire gasten, veteranen en hun families door middel van postaccommodaties onder de bekende en vertrouwde merken Holiday Inn Express, Candlewood Suites en Staybridge Suites.
Om deze mijlpaal te herdenken, organiseerde IHG Hotels & Resorts een evenement op het hoofdkantoor in Noord- en Zuid-Amerika in Atlanta met senior leiders van IHG, het leiderschapsteam van IHG Army Hotels en functionarissen van het leger. De ceremonie benadrukte de belangrijke bijdragen van IHG Army Hotels aan de militaire gemeenschap, waaronder uitgebreide initiatieven om de gemeenschap te bereiken en voortdurende innovatie op het gebied van gastvrijheid.
Chuck Sourbeer, Vice President, Hotel Operations, IHG Army Hotels zei: “Het is ongelooflijk om de evolutie te zien van ons eerste militaire accommodatieprogramma in zijn soort en de toewijding van ons team aan het succes ervan. Het programma is een bewijs van onze toewijding om degenen die dienen van dienst te zijn, met kwaliteitsaccommodaties die voldoen aan de hoge normen die onze gasten van IHG-merken verwachten. We zijn trots op de impact die we hebben gehad op onze gasten en gemeenschappen en de relatie die we hebben opgebouwd met het leger, en we kijken uit naar de toekomst van onze gastvrijheidsreis.”
Een erfenis van toewijding
In de afgelopen 15 jaar heeft IHG Army Hotels meer dan 40 miljoen overnachtingen verzorgd en gezorgd voor een comfortabel en gastvrij verblijf voor gasten in 40 installaties op de post in de VS en Puerto Rico. Deze norm wordt weerspiegeld in het kapitaal dat opnieuw wordt geïnvesteerd in de hotels – $ 43 voor elke $ 100 – waarbij de aangeboden faciliteiten en diensten voortdurend worden verbeterd.
Het succes van het programma ligt in de unieke balans tussen vertrouwde hotelaccommodaties en een diepgaand begrip van de gespecialiseerde behoeften van militaire reizigers en hun metgezellen. IHG Army Hotels-accommodaties zijn de eerste ervaring van veel gasten met een nieuwe post of locatie, en gratis ontbijt, wekelijkse sociale bijeenkomsten en huisdiervriendelijke accommodaties zijn nuttig gebleken bij het vergemakkelijken van de overgangen. Hotelcollega’s bestaan ook grotendeels uit voormalige medewerkers van het Amerikaanse leger, militair personeel en echtgenoten, en veteranen, waardoor een team beschikbaar is met uitgebreide kennis van de militaire levensstijl.
Naast verbeterde accommodatie en accommodaties, zorgt IHG Army Hotels ervoor dat militaire reizigers kunnen profiteren van hun verblijf. Gasten verdienen IHG One Rewards-punten voor toekomstige verblijven in een IHG-hotel ter wereld, waarbij tot nu toe 6,8 miljard punten zijn toegekend aan leden die in IHG Army Hotels verblijven.
Voortdurende outreach en ondersteuning van de gemeenschap
Sinds het begin heeft IHG Army Hotels iets teruggegeven aan de militaire gemeenschap door middel van donaties van tijd en middelen via een groot aantal impactvolle initiatieven. De groep draagt jaarlijks meer dan $ 300.000 bij aan sponsoring en gemeenschapsinspanningen – zoals het US Army Morale, Welfare and Recreation (MWR) -programma – ze zamelen ook geld in voor liefdadigheidspartners, waaronder de Tunnel to Towers Foundation (een non-profitorganisatie die het offer van eerstehulpverleners tijdens de aanslagen van 9/11 eert) en het Fisher House Network (dat troost en ondersteuning biedt aan militaire families).
IHG Army Hotels verwelkomt en stimuleert bovendien de volgende generatie militaire horecaleiders via de Teen Academy, een zomerstageprogramma waarin de kinderen van de hotelmedewerkers praktische training krijgen en praktische werkervaring opdoen.
Wat is het volgende?
IHG Army Hotels zet zich in voor groei en modernisering en richt zich op nieuwe vastgoedontwikkelingen, verbouwingen en renovaties om te voldoen aan de eisen van de hedendaagse gastvrijheid. Deze omvatten een onlangs voltooide opschaling van het Holiday Inn Express Magnolia House & Cypress Inn – dat bij de opening in 2010 het eerste IHG Army Hotels-eigendom werd – op Fort Johnson in Louisiana (voorheen Fort Polk) en de overgang van een historisch hotel binnen de prestigieuze White Sands Missile Range in New Mexico naar het merk Historia Collection (een groep historische gebouwen op post die zijn omgebouwd tot hotels en gekozen vanwege hun betekenis voor het leger, post of natie).