Een nieuw tijdperk van stijl en prijsbewustzijn
JACK & JONES introduceert: JJ REBEL, een gedurfde nieuwkomer op de markt voor herenmode, met stijlvolle en kwalitatieve kleding en een ongeëvenaarde prijs-kwaliteitverhouding. De lancering van JJ REBEL markeert een nieuw tijdperk van modebewustzijn en betaalbare kleding voor mannen over de hele wereld.
JJ REBEL is een ‘entry-price-brand’, waarmee JACK & JONES zich op een hele nieuwe groep klanten richt. Hoewel de producten in de JJ REBEL-collecties beschikbaar zullen zijn tegen opvallend rebelse prijzen, voldoet de kwaliteit nog steeds aan de normen van JACK & JONES. JJ REBEL streeft ernaar de modewereld te democratiseren, waarbij niemand wordt uitgesloten en iedereen de vrijheid heeft om zichzelf uit te drukken.
“We hebben hoge kwaliteitsnormen bij JACK & JONES, en JJ REBEL voldoet aan deze normen. We kunnen deze entry-price-collecties creëren door een vastberaden en gerichte productstrategie, zonder in te boeten aan kwaliteit” – Dennis Birk Jørgensen, International Sales Director bij JACK & JONES.
JJ REBEL lanceert aanvankelijk 4 collecties per jaar, elk bestaande uit 80-100 stijlen. De collecties zijn gebaseerd op productkennis en jaren ervaring in de branche, wat betekent dat JJ REBEL producten aanbiedt die succesvol zijn op de markt. Ondanks een beperkte collectiestructuur biedt JJ REBEL producten in elke categorie aan en kan het ook een breed scala aanbieden in het NOOS-programma (Never-Out-Of-Stock).
De eerste collectie van JJ REBEL wordt in de herfst van 2024 in de winkels gelanceerd