Carrefour heeft geweldige promoties in petto en dankzij een leuke wedstrijd kunnen klanten goudstaven winnen. Van 25 september tot 27 oktober herlanceert Carrefour België haar ScanMania-actie. Klanten kunnen een maand lang genieten van fantastische promoties en hun kans wagen om onweerstaanbare prijzen te winnen.
ScanMania staat garant voor ongelofelijke aanbiedingen. Vijf weken lang kunnen klanten genieten van promoties, zoals Spa 2+1 gratis (pakken van 6×1,5l), Pampers 2+2 gratis (premium- & harmony-gamma) of Lavazza 2+2 gratis (volledig assortiment).
5 goudstaven en duizenden andere prijzen
Klanten kunnen deelnemen aan een wedstrijd en hun kans wagen op indrukwekkende prijzen: 25 miljoen bonuspunten (10 miljoen meer dan vorig jaar) – 50 droomreizen (vs 20 reizen in 2023) – 5 goudstaven van 250g (ongeveer 19.000 € per staaf)! In de stations van Antwerpen, Brussel en Luik kunnen reizigers op een innovatief 3D-scherm de prijs van het goud in real time volgen, net als op sommige schermen aan bushaltes.
“ScanDalouse” saus : Sauzenmaker DikNek, een van de lokale producenten van Carrefour, organiseert een photobooth-actie in enkele winkels. De klanten krijgen er de kans om hun “ScanDalouse“ saus te personaliseren.
“Maniac” van Michael Sembello : De campagne is te zien en horen op tv, radio, sociale netwerken, ….. Om deze campagne een lichte en ludieke toets te geven, gebruikt Carrefour het beroemde nummer “Maniac” van Michael Sembello in haar reclamespot.