TUI Citytrip

NU NOG VERRASSENDER MET DAGELIJKSE TIP VAN DE DIGITALE REISGIDS ‘LOUISE’

Wie een TUI stedentrip heeft geboekt en benieuwd is naar unieke tips, activiteiten en leuke adressen in de buurt, kan vanaf 1 juni terecht bij Louise. Via deze digitale reisgids ontvangt de reiziger tijdens de trip via WhatsApp iedere dag minimaal een nieuwe tip. En heeft hij een concrete vraag, dan kan hij ook bij Louise terecht. Voor deze nieuwe digitale service, inbegrepen in alle citytrips, is reisorganisatie TUI Belgium een samenwerking aangegaan met TravelWithZoey.

Inbegrepen bij alle TUI citytrips : De service werd eerder getest in een andere TUI markt. De zeer positieve beoordelingen van klanten waren een stimulans om hierin verder te gaan. Unaniem werd deze service beoordeeld als een toegevoegde waarde die voor een extra leuke beleving zorgt. Mensen vonden het een prettige manier om tips te krijgen en bezochten bezienswaardigheden die ze zonder de tips van Louise wellicht zouden gemist hebben. Sinds vandaag wordt de service automatisch aangeboden bij alle citytrips uit het aanbod van TUI.

WhatsApp : Bij de boeking van een citytrip  – ook als enkel de accommodatie via TUI werd geboekt – ontvangt de reiziger deze digitale service automatisch. Hij ontvangt nog een mail met meer tekst en uitleg. Daarna gaat de service over op WhatsApp en stuurt Louise een week voor vertrek een eerste bericht. Tijdens de trip geeft Louise iedere dag een leuke nieuwe tip. Afmelden voor de service is eenvoudig te regelen.

Persoonlijk advies

De tips gaan verder dan enkel wat algemeenheden want elk idee is helemaal afgestemd op de klant en op de locatie waar hij zich bevindt. Op die manier kan de reiziger de beleving van zijn stedentrip aanvullen met waardevolle en zeer toepasselijke suggesties zoals dat leuke restaurantje in de buurt van het hotel, die leuke markt om de hoek of een mooie voorstelling in een theater vlakbij. En heeft de klant een praktische vraag? Louise geeft dan binnen twee uur antwoord.

Mens en techniek

Het platform is een slimme combinatie van mens en techniek. De service is digitaal maar achter de schermen houdt een team medewerkers van TravelWithZoey de berichtenuitwisseling continu in de gaten en springt, indien nodig, bij in de communicatie met de klant.

Sofie Van den Driessche, General Manager TUI Belgium, is enthousiast over de samenwerking én de nieuwe digitale service: “Ik ben helemaal gewonnen voor deze meerwaarde die TUI nu kan aanbieden.  Via het platform van TravelWithZoey levert onze digitale reisgids Louise onze stedenreizigers niet alleen heel gericht en persoonlijk advies maar staat ze zelfs in persoonlijk contact met hen.”

Rajneesh Badal, oprichter en CEO van TravelWithZoey: “We zetten met TUI nu de eerste internationale stap in onze samenwerking, waar we erg blij mee zijn. Dit bevestigt ook de ambitie die zowel TUI als Zoey met elkaar hebben: Louise beschikbaar maken voor alle TUI reizigers!”

Meer info op: https://www.tui.be/nl/extras/reisgids