Om de zomer nog mooier te maken bestaat de beroemde Portugese rosé nu ook in blik. De kleurrijke blikjes in de iconische vorm van de fles zijn op elke tafel een feest voor het oog.
Mateus bestaat al sinds 1942. De beroemde wijn is afkomstig van de streek rond de Douro-vallei en is erg populair in Engeland. Omdat de atypische vorm en unieke smaak ook in Amerika erg geliefd zijn, is de rosé een echt wereldsucces. Oa. Jimmy Hendrix en Steven Jobs waren grote fans en Mateus staat sowieso ook standaard op de rider van de band Kiss.
Om zijn fanbasis uit te breiden pakt Mateus uit met een verrassend verfrissend formaat waarmee het inspeelt op de nieuwe behoeften van de consument. In Forbes lazen we het zo: “Het is niet verrassend dat Millennials de grootste verbruikers van wijn in blik zijn, maar ook Generatie X is helemaal gewonnen voor het concept. Opvallender is dat het nieuwe formaat ook wijnliefhebbers van elk niveau en zelfs bierdrinkers heeft weten te overtuigen.”
Een aantrekkelijke look, een handig en licht meeneemformaat in recycleerbaar materiaal en het feit dat je niet telkens een hele fles moet leegmaken zijn voldoende troeven om de consument te overtuigen. Mateus in blik staat garant voor geïmproviseerde feestjes en unieke, spontane momenten in het gezelschap van vrienden en familie. Waarop de bekende knowhow van het huis, die zelfs echte wijnkenners weten te appreciëren, niet mag ontbreken. 2,89€/blikje
Met Mateus wordt de zomer nog sprankelender!
www.mateusrose.com