Dom Pérignon gaat dit jaar in zee met de Japanse designer Tokujin Yoshioka, wiens werk de grenzen aftast tussen design, architectuur en kunst.
Samen met Dom Pérignon zet Tokujin Yoshioka een bijzonder aspect van de Dom Pérignon Vintage 2009 in de kijker met een gelimiteerde editie voor eindejaar 2017. Tokujin Yoshioka onthult de ziel van de Dom Pérignon Vintage 2009 en verwerkt deze tot een artistiek object dat wordt uitgedrukt op de verpakking en de fles.
De Japanse designer trekt de lijn van zijn kristallen installatie door naar het emblematisch logo van het Huis, dat hij herinterpreteert als een kracht die ontspruit uit het donkere glas van de fles. De energie en het schitterend kleurenspel creëren samen een dimensionale aanwezigheid in de vorm van een hologram.
Met deze krachtige expressie weerspiegelt het logo de zintuiglijke ervaring van de Dom Pérignon Vintage 2009 – een degustatie in het teken van licht, kleur en emotie. Deze limited edition is ook beschikbaar met de Dom Pérignon Rosé 2005.