Drink your coffee Taupe or Pantone Black

Drink your coffee Taupe or Pantone Black » NESCAFÉ Dolce Gusto lanceert een nieuw toestel: Infinissima Touch : Taupe en Pantone Black.

Niet beige, niet grijs, niet zomaar zwart. Vind NESCAFÉ Dolce Gusto’s nieuwste Infinissima Touch in Taupe tussenin een zachte Café au Lait of een smeuïge Latte Macchiato en in Pantone Black nog verder dan de zwartste koffiesoorten. Anders dan alle andere gangbare koffiezetkleuren spelen deze trendkleuren niet op safe, maar kunnen Taupe als rustige trendkleur en Pantone Black als designtopper wel iedere andere tint of interieurstijl de baas. NESCAFÉ Dolce Gusto maakt haar Infinissima – die in 2019 al bekroond werd met een Red Dot Design Award – op die manier nog relevanter qua design, maar dat niet alleen. Ze voegen met een touch display en nieuwe functies extra waarde toe aan het toestel, voor jouw gebruiksgemak en je interieur. Zo scheert NESCAFÉ Dolce Gusto opnieuw de hoogste toppen. ( Beschikbaar vanaf 1 maart 2022.)

To taupe or not to taupe

Op het elan van Shakespeare’s woorden uit Hamlet, hoeft het antwoord op deze hamvraag niet tragisch te zijn: to taupe! Ergens tussenin een zachte Café au Lait en een smeuïge Latte Macchiato breekt de trendkleur door in koffieland dankzij NESCAFÉ Dolce Gusto. Het merk blijft innoveren, zowel op vlak van technologie, als qua design. In 2019 mocht de manuele Infinissima al een Red Dot Design Award in de wacht slepen, voor haar – zo schreef de jury – “slanke design en zijn vorm die geïnspireerd is op het symbool voor de eeuwigheid. Met zijn sculpturale vormentaal past hij harmonieus in moderne woonomgevingen”. Deze zachte trendkleur zet naast de gangbare rode, witte en zwarte toestellen een vernieuwende kleur op de agenda, wat onze kijk op de koffiecultuur at home alleen maar kan verbreden!

If it’s not black, put it back

Maar gangbaar hoeft niet in te boeten aan design. Ook dat statement bewijst NESCAFÉ Dolce Gusto. Modefanaten scanderen al jaren ‘if it’s not black, put it back’, maar wie had ooit gedacht dat dat ook voor koffiemachines van toepassing zou zijn? Koffiedrinkers die hun koffie graag zwart drinken hebben er met de nieuwe Infinissima Touch in Pantone Black alvast een bijpassend toestel bij. Een stevig staaltje design, dat niet alleen je koffiesmaak, maar ook je designhart naar zwarte koffie zal doen hunkeren.

Nog makkelijker, nog veelzijdiger, nog beter

In 2019 was het oordeel van de jury al lovend: “Dit capsule-koffiezetapparaat is een blikvanger met zijn karakteristieke, innemende design en is bovendien eenvoudig te bedienen.” Maar kan een al bekroonde koffiemachine nog beter, makkelijker, straffer, strakker…? Believe it or not, NESCAFÉ Dolce Gusto doet het. Het systeem werd met een touch display en extra functies geüpgraded: tot 15 bar pompdruk voor een nog krachtigere smaak, eco-mode om energie te sparen, een makkelijk schoon te maken en op te vullen XL-waterreservoir van 1,2 liter (één van de grootste in zijn prijssegment), … Je maakt ook met gemak zowel koude als warme dranken en meer dan 30 verschillende koffiecreaties. De Infinissima Touch waarschuwt je ook wanneer je ‘m beter eens ontkalkt.

Als sterk kopje bij het ontbijt, als zoete craving om vier uur of als deca-afsluiter van je dag. NESCAFÉ Dolce Gusto zorgt met meer dan 30 variëteiten voor een dankbaar product waar iedereen dag in, dag uit van kan genieten. Het merk – onderdeel van Nestlé – gaat al meer dan 13 jaar voor warme verwenmomenten in een kopje en blijft innoveren, van koffietoestellen tot nieuwe smaken, om de koffieliefhebber een gevarieerd en vernieuwend aanbod aan te bieden.

Een koffie geeft je niet alleen een klein gelukje, maar ook tal van voordelen. Dat belooft NESCAFÉ Dolce Gusto met PREMIO, een loyaltyprogramma met exclusieve voordelen en beloningen. Hiermee haal je het meeste uit NESCAFÉ Dolce Gusto. Download de NESCAFÉ Dolce Gusto-app, word lid van PREMIO, verzamel de codes die je in de dozen vindt, spaar punten en kies daarna uit een selectie geschenken. In België heeft PREMIO al meer dan 30.000 leden en werden al zo’n miljoen codes gescand. www.dolce-gusto.be