Garner hotels herdefinieert betaalbaar comfort in gastvrijheid

Garner, het nieuwste midscale conversiemerk van IHG Hotels & Resorts kondigt nieuwe openingen aan en zet wereldwijde expansie voort met een focus op betrouwbare, ontspannen verblijven

IHG Hotels & Resorts verwelkomt gasten om een ontspannen en doelbewust ander verblijf te ervaren – waar kwaliteit en betaalbaarheid samenkomen. Garner hotels – een nieuw middelgroot merk gemaakt met karakter – bereikt opwindende groeimijlpalen met twee nieuwe Amerikaanse openingen in Macon, Georgia en Oklahoma City, Okla., evenals plannen voor wereldwijde expansie die nu aan de gang zijn.

Garner positioneert zichzelf als een leider op het gebied van midscale conversie. Garner, geïntroduceerd in augustus 2023, opende afgelopen december zijn eerste pand in de buitenwijk Auburn, Washington in Seattle, binnen drie maanden na de verkoopdatum. Sindsdien is de beschikbaarheid van franchising aangekondigd voor Mexico en Canada zal eind maart beschikbaar zijn. Plannen om uit te breiden in de EMEAA-regio (Europa, Midden-Oosten, Azië en Afrika) zijn ook aan de gang met een recente LOI-ondertekening in Japan tussen IHG en Axe Management Partners om drie hotels om te zetten naar het merk Garner in Osaka.

De recente mijlpaalopeningen en signeersessies van Garner vertegenwoordigen de laatste vooruitgang in het plan van het merk om de komende tien jaar alleen al in de VS meer dan 500 hotels te openen. Deze eigenschappen zijn onder meer:

Garner Hotel Macon West is eind 2023 geopend. Het hotel met 63 kamers grenst aan het Rhythm and Rally Sports and Events Center – de grootste indoor pickleball-faciliteit ter wereld. Garner Hotel Oklahoma City – Quail Springs  is eind vorige maand geopend. Het hotel met 68 kamers is gunstig gelegen in de buurt van Quail Springs Mall, Lake Hefner en Remington Park Racetrack and Casino Area.

Elke nieuwe opening zal Garner’s ‘alles voor uw overal’-uitgangspunt waarmaken, namelijk prioriteit geven aan de kernbehoeften van gasten tegen een betaalbare prijs met een toewijding aan eersteklas service. Met een missie om alle soorten reizigers te voorzien van ‘gemakkelijke verblijven die u op weg helpen’, vinden gasten precies wat ze nodig hebben tijdens een verblijf in een Garner-hotel – van comfortabele ruimtes tot betrouwbare voorzieningen, waaronder een warme receptie, een goede nachtrust, een zelf samengesteld warm ontbijt, 24/7 bean-to-cup koffie en een dagelijks happy hour met koekjes.

Gasten kunnen ook profiteren van alle voordelen van IHG One Rewards, het toonaangevende loyaliteitsprogramma van IHG, inclusief de mogelijkheid om punten te verdienen en te gebruiken voor Rewards Nights en Milestone Rewards, waaronder laat uitchecken, beloningen voor eten en drinken en andere unieke inwisselmogelijkheden