Garner zet wereldwijde expansie voort

Merk nu beschikbaar in meer belangrijke internationale markten. IHG werkt samen met China UnionPay

IHG Hotels & Resorts (IHG) zet de groei voort van zijn nieuwste middelgrote conversiemerk Garner hotels, dat nu beschikbaar is in de regio Europa, het Midden-Oosten, Azië en Afrika (EMEAA) van IHG. Dit markeert een nieuwe mijlpaal in de richting van het bereiken van Garner zijn doel van meer dan 500 hotels in de komende 10 jaar en 1.000 hotels in de komende 20 jaar. Deze verklaring volgt op de aankondiging van IHG op het International Hospitality Investment Forum (IHIF) in Berlijn van een langetermijnovereenkomst met NOVUM Hospitality, een van de grootste particuliere hotelexploitanten van Duitsland, om 56 Garner-hotels naar het land te brengen.

Garner is ontworpen om eigenaren flexibiliteit en een sterk rendement te bieden, terwijl gasten een hoogwaardige, onderscheidende ervaring worden geboden tegen een prijs die moeilijk te vinden is. Het merk heeft al drie open hotels en 14 hotels in zijn wereldwijde pijplijn, waaronder in de VS – waar het eerste Garner-hotel minder dan drie maanden na de lancering van het merk werd geopend – en Japan, waar plannen werden aangekondigd voor drie hotels in Osaka, die in de tweede helft van dit jaar zullen worden geopend.

Kenneth Macpherson, Chief Executive Officer voor Europa, Midden-Oosten, Azië en Afrika, zei op het IHIF: “We zijn verheugd om Garner naar onze regio Europa, Midden-Oosten, Azië en Afrika te brengen. We hebben veel positieve gesprekken met nieuwe en bestaande eigenaren en na historische deals in Japan en Duitsland. Door Garner te introduceren op markten in EMEAA, bieden we eigenaren een aantrekkelijke nieuwe optie in het middensegment, terwijl we incrementele groei stimuleren en doorgaan met het opbouwen en benutten van de sterke en gevestigde voetafdruk van onze zeer gedifferentieerde merkenportfolio.”

Garner trekt steeds meer aandacht als een nieuw, flexibel, hoogwaardig midscale conversiemerk, dankzij zijn ongeëvenaarde toewijding om gasten doelbewust verschillende ervaringen te bieden, en zijn wens om het voorkeursmerk te zijn voor eigenaren die op zoek zijn naar flexibiliteit en een hoger rendement uit het segment. Elk Garner-hotel belichaamt het ethos van het merk en biedt de allerbelangrijkste dingen die gasten het meest waarderen – een gunstige locatie, een goede nachtrust en gratis wifi – en dat alles voor een prijs die moeilijk te vinden is. Van een heerlijk ontbijt, een verfrissend welkomstmoment bij aankomst, verse koffie in de lobby tot bevredigende snacks die 24/7 verkrijgbaar zijn in de Garner Shop, gasten zullen nooit ver verwijderd zijn van iets lekkers om ze op de been te houden. De belangstelling voor conversiemogelijkheden blijft groeien: meer dan 50% van de openingen van IHG in EMEAA vorig jaar waren conversiedeals