NIEUW DRANKJE TOPO CHICO HARD SELTER WORDT JOUW FAVO APERO DEZE ZOMER!
Je nieuwe go-to summer drink is vanaf vandaag verkrijgbaar in België! Coca-Cola introduceert Topo Chico Hard Seltzer in ons land: een nieuw drankje bestaande uit bruisend water met alcohol en natuurlijke aroma’s. In totaal komen er drie smaakvarianten op de Belgische markt: Tangy Lemon Lime, Tropical Mango en Cherry Açaí.
Met een heerlijk verfrissende smaak en 99 calorieën, is Topo Chico Hard Seltzer dé perfecte summer serve tijdens zomerse uitjes met vrienden! Topo Chico Hard Seltzer werd oorspronkelijk ontwikkeld in Atlanta, maar aangepast aan de Europese smaakpapillen. Van BBQs en picknicks tot after work drinks of apéro alternatief, deze zomer zit vol met momenten om van Topo Chico Hard Seltzer te genieten! #TopoChicoTime! Topo Chico Hard Seltzer is vanaf midden mei beschikbaar in Belgische supermarkten, en deze zomer in geselecteerde horecazaken.
There’s a new kid in town! Topo Chico Hard Seltzer lanceert in België. Jouw nieuwe go-to summer drink is een verfrissend bruisend water, Topo Chico Hard Seltzer wordt geproduceerd in België, met alcohol en natuurlijke fruitsmaken. Topo Chico Hard Seltzer is beschikbaar in 100% recycleerbare, 330 aluminium blikjes en in drie frisse smaakvarianten: Tangy Lemon Lime, Tropical Mango en Cherry Açaí. (Inclusief suiker, zuurteregelaar, natuurlijke aroma’s en minerale zouten) Elke smaakvariant is glutenvrij, bevat 99 calorieën, 2,6 gram suiker en 4.1% ABV per blikje.
De heerlijke smaakcombo van Topo Chico Hard Seltzer markeert de geboorte van een nieuw, exciting drankje. Sun’s out, drinks out! Geniet van een zonnig moment, gezellig thuis of omringd door je allerbeste vrienden buiten, zet een zomers deuntje op, dans samen, lach, en vertel de gekste anekdotes aan elkaar. De dag is gevuld met eindeloze opties en avonturen…
Aline Lemaire, marketing director België-Luxemburg voor Coca-Cola Services: “Hard seltzer is een relatief nieuwe categorie in België, maar alvast razend populair in de VS. We zijn ontzettend enthousiast om Topo Chico Hard Seltzer te introduceren in ons land en hopen dat dit nieuwe drankje je go-to partner wordt tijdens zonnige momenten met vrienden deze zomer.”
The Perfect Contradiction
De nieuwe Topo Chico Hard Seltzer omarmt de onverwachte spanning van tegenstrijdigheid, met als baseline ‘The Perfect Contradiction’. Oud, in de vorm van een historisch watermerk, versmelt met nieuw: alcohol ontmoet bruisend water aangevuld met natuurlijke fruitaroma’s. Die mix van oud en nieuw vind je ook terug in de verpakking. Het ontwerp combineert de rijke geschiedenis van het merk met gedurfde, nieuwe accenten. De verpakking van Topo Chico Hard Seltzer heeft een fris logo met kenmerkende gele streep en feestelijke kleuren die de verschillende smaken benadrukken.
Wat is hard seltzer?
Hard seltzer is een drankje met een laag ABV (4-6%), bestaande uit drie basiscomponenten: alcohol, koolzuurhoudend water en natuurlijke aroma’s. Hard seltzers bevatten over het algemeen minder dan 100 calorieën en minder dan 3 gram koolhydraten per blikje van 330 ml.
Marketingcampagne gericht op een 20+ doelgroep
De lancering zal worden ondersteund door een marketingcampagne. Topo Chico Hard Seltzer is voor Coca-Cola in België het eerste merk in de categorie alcoholhoudende dranken en het bedrijf is zich ervan bewust dat deze introductie met essentiële verantwoordelijkheden gepaard gaat. Zo richt Coca-Cola in België zich met alle marketingactiviteiten en -uitingen uitsluitend op een 20+ doelgroep en past het de geïntegreerde “Ons vakmanschap drink je met verstand” boodschap toe. Alle marketingactiviteiten zijn in overeenstemming met alle geldige regels in België en met de beginselen van The Coca-Cola Company’s Global Responsible Alcohol Marketing Policy. Dat beleid is ontwikkeld door The Coca-Cola Company om er zeker van te zijn dat eigen alcoholmerken op een verantwoorde en duurzame manier kunnen groeien. De marketing richt zich strikt tot mensen ruim boven de wettelijke leeftijdsgrens voor het kopen en consumeren van alcohol.