Hyatt versnelt groei luxe- en lifestylemerken in Azië Pacific

Hyatt heeft merkuitbreidingsplannen voor Azië-Pacific aangekondigd, waarbij Hyatt de aanwezigheid van haar luxe- en lifestylemerken verder zal vergroten. Dit omvat de introductie van de merken Caption by Hyatt, Destination by Hyatt en Thompson Hotels in de regio, waarmee de groeiende wens van reizigers, World of Hyatt-leden en eigenaren voor hotels die unieke, gedifferentieerde ervaringen bieden in alle demografieën, waaronder Millennials tot Generatie Z, verder wordt benadrukt.

Hyatt blijft de aanwezigheid van zijn luxe- en lifestylemerken uitbreiden, onder meer door voor het eerst drie grote merken naar de Aziatisch-Pacifische markt te brengen. Caption by Hyatt hotels combineren het design en comfort van een lifestyle hotel met de flexibiliteit en zelfbediening van een premium hotel. Caption by Hyatt hotels zijn niet alleen in een plaats, maar volledig omarmd door het leven en de cultuur van de lokale gemeenschap en het creëren van ruimte voor zinvolle verbindingen. Met een innovatieve focus op zowel reizigers als de lokale bevolking komt het merk tegemoet aan de belangrijkste eisen van de nieuwe generatie bewuste abonnees die op zoek zijn naar authentieke verbinding en zelfexpressie, en die authentiek plezier zoeken in reizen en het dagelijks leven. Het eerste Caption by Hyatt-hotel in Azië-Pacific wordt naar verwachting in 2022 geopend in het zakendistrict Zhongshan Park in Shanghai. Met zelfgeactiveerde ervaringen, een gedeelde sociale ruimte, een diner dat de hele dag duurt en duurzame activiteiten wil het hotel een echte band smeden tussen hotelgasten en de lokale gemeenschap.

Het merk Destination by Hyatt is een gevarieerde verzameling van onafhankelijke hotels, resorts en residenties die individueel zijn in hart en nieren, maar verbonden door een streven om de ware geest van elke locatie te belichamen. Elke accommodatie is doelgericht ontworpen om een plaats te zijn van meeslepende ontdekkingen, authentiek design en oprechte service. Door gasten te verbinden met zowel mensen als plaats, bieden Destination by Hyatt hotels een werkelijk onderscheidende reiservaring. Grand Resort Qingchengshan wordt naar verwachting in 2022 het eerste Destination by Hyatt hotel in Azië en de Pacific, met plannen voor een extra Destination by Hyatt hotel in Dalian.

Thompson Hotels bieden een dynamische thuisbasis voor gelijkgestemde, cultuurbewuste reizigers, en een ontmoetingsplaats van verschillende culturen, traditioneel of modieus, verfijnd of casual, populair of niche, gelijk. Een verscheidenheid aan muziek, kunst, keukens en ontwerpen worden hier gemixt en gecombineerd, en gasten kunnen in contact komen met opkomende creatievelingen die de meest relevante en authentieke uitdrukking van cultuur in elke bestemming laten zien. Het eerste Thompson Hotels in Azië en de Pacific debuteert in 2023 in het Expo Park by Huangpu River in het district Pudong in Shanghai, waar het een geraffineerde en unieke hoteloptie zal bieden voor vrijetijdsreizigers en beursbezoekers.

Hyatt Centric is een full-service lifestyle hotelmerk. Hyatt Centric-hotels bevinden zich op populaire bestemmingen en zijn een plek waar gasten de hartslag van de stad kunnen voelen. Met hun verfijnde en slimme design dienen de hotels als een handige thuisbasis voor slimme moderne ontdekkingsreizigers zodat ze nooit een moment van de actie of het avontuur hoeven te missen. Het Hyatt Centric merk maakt snelle vorderingen in de regio Groot-China, met hotels onder dit merk gepland om te openen in Ningbo, Xi’an, Xiamen en Shanghai.

Met de aankomende grootse openingen van Alila Taihu in Suzhou, China en Alila Dalit Bay Sabah in Kota Kinabalu, Maleisië, blijft Hyatt het Alila merk versterken in Azië-Pacific. Alila biedt een zeldzame balans tussen sereniteit en ontdekking, en luxe gedefinieerd door prive-ruimte, vakmanschap en persoonlijke service.

Andaz hotels, een wereldwijde uitdrukking van de lokale cultuur, zijn populair bij gasten en gemeenschappen vanwege hun levendige en onderscheidende merkkenmerken. Dit merk biedt gasten een meeslepend verblijf in inspirerende bestemmingen en zal zijn aanwezigheid in Groot-China verder uitbreiden met de verwachte openingen van Andaz Hexi Nanjing en Andaz Macau. Het Andaz merk zal ook debuteren in de Thaise hoofdstad in 2023 met de opening van Andaz One Bangkok, onderdeel van One Bangkok, een dynamisch volledig geïntegreerd district in het hart van de stad dat een nieuwe wereldwijde landmark bestemming wordt.