IHG hotels & resorts:

Sterk gepositioneerd voor groei in een nieuw reistijdperk

 

Tijdens de 2022 Hunter Hotel Investment Conference in Atlanta, Georgia – de thuisbasis van IHG’s hoofdkantoor in Noord- en Zuid-Amerika – heeft het bedrijf een update vrijgegeven over zijn recente ontwikkelingsmomentum en groei in de regio Noord- en Zuid-Amerika en daarbuiten.

Elie Maalouf, CEO, Noord- en Zuid-Amerika: “IHG investeert in een portefeuille die gasten uitzonderlijke kwaliteit en ervaringen biedt en sterke rendementen voor eigenaren. We zien nog steeds veel vertrouwen in onze gevestigde merken en hebben nieuwe groeimijlpalen bereikt voor onze nieuwste merken: avid hotels, Atwell Suites en voco hotels. Aangezien het ‘reizen’ terugkeert, hebben we samen met onze eigenaars, vertrouwen in toekomstige groeimogelijkheden en het vertrouwen van onze gasten voor de 17 nieuwe en iconische merken – van essentials en suites tot luxe en lifestyle.”

Belangrijke mijlpalen en momentum in een sterke portefeuille:

Holiday Inn Express: deze IHG’s groeimotor overschrijdt de 3.000 hotels met nog 645 in ontwikkeling, de 2022 openingen omvatten een belangrijke downtown Washington D.C. bestemming

Holiday Inn: in 2022 wordt geïnvesteerd in opwindende renovaties met nieuwe-generatie merkontwerpen, zoals Portland, OR; belangrijke openingen zijn onder meer een resort in South Padre Island, Texas, en een dual-branded hotel in Chicago

Avid hotels: IHG’s snelgroeiende merk heeft nu meer dan 50 hotels open, met meer openingen in 2022, waaronder in Chicago en een debuut in Canada; 105 hotels zijn in aanbouw.

Atwell Suites: het IHG’s nieuwe all-suites merk opent zijn eerste twee hotels dit voorjaar – een eerste in Miami’s levendige Brickell buurt en het tweede in Denver, en heeft meer dan 20 in de pijplijn

Candlewood Suites: nieuwe, eigentijdse en goedkopere prototype-ontwerpen zijn open of toegezegd in meer dan 170 hotels; 93 hotels in de pijplijn, waaronder twee openingen in Atlanta in 2022

Staybridge Suites: 34.000+ open kamers, met openingen vorig jaar in Nashville, Tennessee, en Dubai; 156 hotels in de pijplijn, waaronder Long Island City, New York

voco Hotels & Resorts: snelst groeiend wereldmerk in de geschiedenis van IHG; sterke Amerikaanse pijplijn met Chicago; Olympia, Washington; Sarasota, Florida; en een derde hotel in New York City; 31 open hotels met 38 in de pijplijn, waaronder Venetië, Sydney en Edinburgh

Crowne Plaza Hotels & Resorts: onlangs geopende hotels in de V.S. waaronder Kearney, Nebraska, en Norcross, Georgia; 96 in de pijplijn, en schitterende nieuwe hotels geopend in Phu Quoc, Vietnam; Cairo, Egypte; Boedapest, Hongarije

EVEN Hotels: bijna 3.000 open kamers en 30 hotels in de pijplijn; voor de wellness-minded reiziger, een Belgrade, Montana, eigendom wordt verwacht te openen in 2022 de buurt van Yellowstone National Park

Six Senses Hotels Resorts Spas: in actieve besprekingen voor populaire bestemmingen in de VS, zoals het wijnland Californië, de Rocky Mountains en de naburige nationale parken; 21 geopende hotels en 33 in de pijplijn, met iconische openingen in Brazilië en Ibiza

InterContinental Hotels: 23 contracten wereldwijd in 2021, waaronder InterContinental Grenada Resort, San Antonio, en een primeur in de Pacific Northwest met Seattle/Bellevue; 10 hotels worden verwacht in 2022, waaronder een iconische opening in Rome

Vignette Collection: 6 hotels getekend sinds de lancering in augustus 2021, waaronder de eerste opening in Brisbane, Australië, en komende openingen van het Grand Hotel in Wenen en het mooiste golfresort in de Algarve, Portugal; actieve besprekingen wereldwijd, waaronder in de VS en Noord- en Zuid-Amerika

Kimpton Hotels & Restaurants: voortdurende groei over de hele wereld met vestigingen in Midtown Atlanta, Georgia; Roatán en Mexico City; recente ondertekeningen omvatten Raleigh, North Carolina, en Roswell, Georgia

Hotel Indigo: naar verwachting 24 openingen in 2022, waaronder drie op de buurt geïnspireerde boetiekhotels in New York City; het merk is op weg om zich in 3-5 jaar te verdubbelen.