IHG versterkt leidende positie in Luxury & Lifestyle segment

IHG Hotels & Resorts een van ‘s werelds toonaangevende hotelbedrijven met 19 merken en gestimuleerd door het bekroonde IHG One Rewards-loyaliteitsprogramma, onderstreept zijn groei in het Luxury & Lifestyle-segment. Op dit moment heeft IHG een van de grootste Luxury & Lifestyle-portfolio’s ter wereld, bestaande uit zes veelgeprezen merken die 22 procent van de wereldwijde pijplijn* vertegenwoordigen – bijna een verdubbeling van het belang ten opzichte van slechts vijf jaar geleden. IHG heeft zijn ambitie kracht bijgezet door een combinatie van strategische uitbreiding, toegewijde expertise op het gebied van luxe en lifestyle en aanzienlijke investeringen in zijn bredere bedrijfsplatform om naamsbekendheid, aandacht en loyaliteit te stimuleren.

Wereldwijd heeft IHG zijn Luxury & Lifestyle-portfolio getransformeerd door opmerkelijke overnames van Six Senses, Regent Hotels & Resorts en Kimpton Hotels & Restaurants; de groei van de iconische merken InterContinental Hotels & Resorts en Hotel Indigo; en de lancering van Vignette Collection. IHG’s merken in het segment omvatten wereldwijd meer dan 800 open en pijplijnhotels, waarvan bijna 260 in Noord- en Zuid-Amerika. IHG ondersteunt ook de versnelling in de regio – de grootste – via een nieuw gevormd Luxury & Lifestyle Americas-team van experts dat zich toelegt op het stimuleren van de regionale groei van het bedrijf in het segment.

In Noord- en Zuid-Amerika blijft IHG zich richten op verschillende kerngebieden om de groei van Luxury & Lifestyle te stimuleren: Expertise vergroten: IHG heeft zijn toegewijde Luxury & Lifestyle Americas-leiderschapsteam opnieuw afgestemd om de belangrijkste capaciteiten op het gebied van activiteiten, verkoop, marketing, design, eten en drinken en meer te stroomlijnen. Uitbreiding van het bereik in Noord- en Zuid-Amerika: Naarmate de vraag naar unieke reiservaringen groeit, blijft IHG zijn luxe- en lifestylemerken introduceren en een band opbouwen binnen felbegeerde stedelijke en resortbestemmingen, van Mexico-Stad en San Antonio tot het wijnland Californië en het Caribisch gebied. Voortbouwend op zijn gerenommeerde merken en eigendommen van wereldklasse, zal IHG’s nieuwe woonmodel – gelanceerd en ondersteund door toegewijde en ervaren ontwerp-, bouw- en managementteams – ook een nieuw kaliber gasten en aanbiedingen naar ‘s werelds meest schilderachtige en gewilde locaties brengen.

IHG was een pionier op het gebied van luxe gastvrijheid met de introductie van InterContinental Hotels & Resorts in 1946 als een van de eerste echte luxe hotelmerken. Vandaag de dag biedt elk van de zes Luxury & Lifestyle-merken een rijke mix van accommodaties, locaties en ervaringen.

Six Senses trad in 2019 toe tot de IHG-familie en heeft nu 23 hotels over de hele wereld geopend, samen met een pijplijn van 43 hotels die het huidige wereldwijde bereik bijna zal verdrievoudigen. De recente aanwinsten van het merk in Noord- en Zuid-Amerika omvatten het eerste Amerikaanse pand – het natuurlijke toevluchtsoord Six Senses Napa, dat de kenmerkende focus van het merk op wellness en duurzaamheid zal samenbrengen wanneer het in 2026 wordt geopend – en hotel-, villa- en merkresidenties in Six Senses Xala in Mexico en Six Senses Grand Bahama. Six Senses La Sagesse in Grenada, dat in mei wordt geopend, zal het eerste Caribische resort van het merk zijn. Verscholen tussen twee stranden en rond een lagune, zal het resort het ethos van harmonie met de natuur van het merk tot leven brengen met de schoonheid van de inheemse planten en materialen van het Spice Island.

Voortbouwend op het rijke erfgoed van luxe van het hoogste niveau, zal een nieuw tijdperk voor Regent Hotels & Resorts de herintroductie van het merk in Amerika zien. Regent Santa Monica Beach zal bij de geplande opening medio 2024 een nieuwe standaard zetten voor moderne luxe in Amerika met een frisse kijk op de pracht en praal aan het strand en moeiteloos gedurfde ervaringen. .

Bijna acht decennia na de lancering is InterContinental Hotels & Resorts nog steeds een iconisch symbool van verfijning en wereldsheid met 216 hotels over de hele wereld. IHG’s recente wereldwijde merkevolutie voor InterContinental Hotels & Resorts omvat nieuwe aanbiedingen en ervaringen, een frisse merkcultuur, unieke merkonderscheidende factoren en een baanbrekende strategie voor eten en drinken en hotelontwerp die is afgestemd op zowel de moderne luxe reiziger als een bredere en jongere doelgroep.

Vignette Collection, IHG’s eerste merk voor de Luxury & Lifestyle-collectie, debuteerde begin 2023 in Noord- en Zuid-Amerika met Yours Truly in Washington, DC. Het merk zal verder zijn unieke mix van de charme en aantrekkingskracht van een onafhankelijk pand met IHG’s krachtige onderneming tonen in toekomstige Noord-Amerikaanse eigendommen in het wijnland van Oregon en het Mexicaanse schiereiland Yucatan.

Het groeiende landgoed van Kimpton Hotels & Restaurants in Amerika omvat 63 accommodaties, met uitzonderlijke openingen in 2023 in belangrijke stedelijke markten zoals New York City en New Orleans, een spa-oase aan het strand in Roatán en op het terrein van de Darden School of Business van de University of Virginia. Het indrukwekkende aanbod van lokaal geliefde restaurants en bars van het baanbrekende boetiekmerk blijft bloeien en biedt meer dan 100 unieke concepten in de hele regio.

Hotel Indigo, The World’s Neighborhood Hotel, ziet een snelle wereldwijde groei met meer dan 150 geopende accommodaties en nog eens 130 in de pijplijn. Bovendien is het merk klaar om zijn bereik in de komende drie tot vijf jaar te verdubbelen. In Noord- en Zuid-Amerika is Hotel Indigo zijn aanwezigheid blijven versterken met openingen in 2023 op must-see bestemmingen voor next-gen ontdekkingsreizigers, waaronder de Galápagoseilanden, Guadalajara, La Paz en Panama City, Florida. Nieuwe hotels die binnenkort in de regio komen, zijn onder meer een aanbod in de inspirerende en cultureel rijke buurten rond Washington, D.C., Barbados en Grand Cayman.