Movenpick onthult nieuwe wereldwijde campagne

Hotels to Indulge, een wereldwijde campagne die gasten uitnodigt zich te laten verwennen… zoals het hoort! #HotelsToIndulge viert de wortels van het merk, die diep geworteld zijn in gastronomie en gezelligheid. Een uitnodiging, via de kunst van de tafel, tot cultuur, plezier en verandering.

Mövenpick Hotels & Resorts onthult zijn nieuwe wereldwijde campagne, Hotels to Indulge, ontworpen om de emoties van de gastronomie te integreren in de gastervaring, om zich te verenigen rond cultuur, en om gasten uit te nodigen om te verwennen… zoals het hoort! Deze campagne is doordrenkt met het erfgoed en de filosofie van het merk van culinaire uitmuntendheid en menselijke warmte en bevat chocoladecreaties, speelse verbeelding en verrijkende ontdekkingen rond het thema van de lokale gastronomie.

De nieuwe campagne is geïnspireerd op recent consumentenonderzoek, waaruit blijkt dat reizigers wereldwijd luxe definiëren als “tijd hebben om te ontspannen en te genieten”. Uit de resultaten blijkt dat consumenten steeds meer op zoek zijn naar unieke ervaringen, waarbij gezondheid, wellness en lekker eten in evenwicht zijn. Deze eenvoudige genoegens vormen de kern van de Mövenpick-filosofie en de campagne Hotels to Indulge. Door aan deze gezonde genoegens een gezonde dosis verwennerij toe te voegen, streeft Mövenpick ernaar smakelijke ervaringen te bieden die de deur openen naar een oneindig aantal aangename en vreugdevolle momenten.

Het erfgoed van het merk en de filosofie van “plezier zoals het hoort” zijn geworteld in de visie van de oprichter van Mövenpick, Ueli Prager, die zei: “Het recept voor succes van ons merk is gewone dingen doen op een buitengewone manier. Met Hotels to Indulge zal Mövenpick zich profileren als de meest prominente, vriendelijke, emotionele bestemming, die de magische culinaire momenten creëert die zowel reizigers als de lokale bevolking willen beleven.

De nieuwe onlangs gelanceerde campagne is een belangrijk onderdeel van het strategische plan van het merk om de bekendheid te vergroten, zijn premium positionering te versterken, de relevantie voor zijn kernklantenbestand te verbeteren en te verjongen, en de merkbetrokkenheid en -promotie te versterken door middel van kwalitatieve, maar eenvoudige en authentieke ervaringen.

In het kader van deze campagne werkt Mövenpick samen met de beroemde patissier Eric Lanlard, bijgenaamd “Cake-Boy”, om exclusieve culinaire ontdekkingen aan te bieden op bepaalde markten, te beginnen met het Midden-Oosten. Een gastronomisch weekend met Eric Lanlard in het Mövenpick Resort Al Marjan Island,  wordt het eerste van een reeks evenementen in Mövenpick-gebouwen over de hele wereld, met ervaringen zoals masterclasses chocolade, gepersonaliseerde producten op de kamer, chocolade socializen en onvergetelijke diners. Een exclusieve variant van het Mövenpick Chocolate Hour, ontworpen door Eric Lanlard, zal ook worden geserveerd in 15 hotels en resorts in het Midden-Oosten, Afrika en Turkije. . Verrassing en verrukking gegarandeerd!

“Mövenpick heeft het plezier van de tafel volledig omarmd,” zegt Eric Lanlard, alias Cake-Boy. “Ik ben verheugd om met Mövenpick samen te werken en die magische en onverwachte momenten te helpen creëren waarop een gast deelneemt aan een culinaire creatie en een smaak ontdekt die hij voor altijd zal associëren met een bepaalde plaats en tijd. De smaakervaringen die we opdoen als we reizen creëren krachtige herinneringen.

Bovendien komt Mövenpick zijn belofte na om de wereld te inspireren en de minderbedeelden te helpen via zijn liefdadigheidswerk. De zevende jaarlijkse Kilo of Kindness-campagne nodigt gasten en de Mövenpick-gemeenschap uit om voedsel, kleding of schoolspullen te doneren aan kansarme bevolkingsgroepen over de hele wereld. Meer dan 45 Mövenpick hotels in Afrika, Azië, Europa en het Midden-Oosten steunen Kilo of Kindness en verdelen donaties via lokale liefdadigheidsinstellingen. Kilo of Kindness, ontstaan in 1948 uit een restaurant dat de gastronomie toegankelijker wilde maken, kan bogen op een uitstekende staat van dienst op het gebied van innovatie. Dit culinaire erfgoed, dat Mövenpicks visie op gastvrijheid inspireert, wordt benadrukt in de campagne Hotels to Indulge, waarbij de kunst van de tafel dient als visuele metafoor voor het gastronomische maar toegankelijke genot dat Mövenpick over de hele wereld biedt.