» Een merk voor alle liefhebbers van het goede leven en dito smaak » Gloednieuwe communicatiecampagne en tv-spot » Tastefully Italian » Enhance Your Moments
S.Pellegrino, het wereldberoemde Italiaanse spuitwater, lanceert een gloednieuwe communicatiecampagne. Die wordt wereldwijd gewijd aan goede smaak in de breedste zin van het woord: van kunst en design tot cultuur, lifestyle en food. Het begrip fine dining wordt zo opengetrokken naar Fine Food Experience.
Symbool van stijl, smaak en verfijning: S.Pellegrino vormt een inspiratiebron voor iedereen op zoek naar momenten om te delen met vrienden en familie, waar dan ook ter wereld. Al meer dan een eeuw is het merk, dankzij zijn Italiaanse erfgoed, een ambassadeur van stijl, smaak en verfijning. In een wereld van onbeperkte keuzes groeide de iconische groene fles met de gekende rode ster uit tot een symbool waar je wereldwijd op kunt vertrouwen. Van Milaan tot New York, Shangai of Dubai, S.Pellegrino staat altijd klaar om je smaakervaringen te begeleiden. De fles vormt als het ware een rode draad over grenzen en culturen heen om inspirerende momenten te bieden.
Het opendraaien van een fles S.Pellegrino vertegenwoordigt dan ook het begin van iets speciaals — nieuwe mogelijkheden die je met een eenvoudige draai kunt starten. Op elke tafel, in elke keuken, met oude of nieuwe vrienden …waar je de ster op de fles vindt, staat je een geweldig smaakmoment te wachten. And so the journey begins.
S.Pellegrino’s nieuwe campagne biedt een hedendaagse twist aan de communicatiestijl van het merk, ook wat betreft media en communicatie.
Enhance your moments: S.Pellegrino is een initiatiefnemer van ontdekking, creativiteit, cultuur en meer. Zo stimuleert en inspireert het merk zijn liefhebbers om de wereld te ontdekken en op zoek te gaan naar goede smaakervaringen en die te delen: van kunst en design tot cultuur, lifestyle en food. De combinatie van een originele tafelsetting, de juiste sfeer en de juiste mensen staat daarbij voorop. En hier ontmoeten S.Pellegrino en zijn liefhebbers elkaar. Samen tillen ze elk moment — bij jou thuis, bij vrienden of familie, of op restaurant — naar een hoger niveau.
Daarom lanceert S.Pellegrino de nieuwe wereldwijde communicatiecampagne Enhance Your Moments. Het merk lanceert op die manier een nieuwe manier van tafelbeleving. Zo bewijst het wereldberoemde Italiaanse spuitwater eens te meer zijn unieke talent om sprankelend en verrassend uit de hoek te komen. Een historisch moment voor het merk om een stap vooruit te zetten en zijn belofte te vernieuwen, continuïteit te garanderen en te evolueren, zoals een dynamisch merk hoort te doen.
S.Pellegrino’s nieuwe campagne biedt een hedendaagse twist aan de communicatiestijl van het merk, ook wat betreft media en communicatie. Smaakervaringen worden vandaag namelijk niet alleen meer offline met vrienden gedeeld, maar ook via sociale media. Daarom werden de hashtags #EnhanceYourMoments en #TastefulMoments in het leven geroepen.
Tastefully Italian, S.Pellegrino’s nieuwe brand signature, bevestigt zowel de Italiaanse oorsprong en persoonlijkheid, de unieke smaak van het water als de Italiaanse neiging naar schoonheid, verfijning en flair van het merk. Met zijn unieke, zachte bubbels en Italiaanse stijl tilt S.Pellegrino alledaagse of verfijnde gerechten naar een hoger niveau. www.sanpellegrino.com