voco Bangkok Surawong zal in 2025 openen na een volledige renovatie. IHG Hotels & Resorts, een van ‘s werelds toonaangevende hotelbedrijven, kondigde vandaag de ondertekening aan van voco Bangkok Surawong met Tawanna Property Company Limited, een toonaangevende vastgoedinvesteerder en -ontwikkelaar in Thailand, vertegenwoordigd door Chansamorn Wattanavekin , voorzitter van Tawanna Property Company Limited, als voorzitter van de ceremonie.
Het 242 kamers tellende voco Bangkok Surawong zal de naam wijzigen van het voormalige Tawanna Bangkok hotel en – na een volledige renovatie – heropenen in 2025, klaar om reizigers kennis te laten maken met de kenmerkende lifestyle-ervaring van voco hotels.
voco Bangkok Surawong ligt in het hart van Surawong, een bruisende wijk in de buurt van Silom en Sathorn. Het is perfect gelegen voor gasten in de buurt van populaire restaurants, winkels en entertainment attracties, en op loopafstand van Lumphini Park. Op slechts 40 minuten rijden van de internationale luchthaven Suvarnabhumi zijn twee restaurants en bars, meer dan 500 vierkante meter vergaderzalen, een buitenzwembad, een fitnessruimte en een Kids Club beschikbaar.
voco hotels is IHG’s snelst groeiende premium merk, ontworpen om zich te onderscheiden van de massa en gasten een andere keuze te bieden. De naam voco is afkomstig uit het Latijn en betekent ‘uitnodigen’ en ‘bij elkaar roepen’, en weerspiegelt het bedachtzame, onstoffelijke en charmante karakter van het merk.
Sinds de wereldwijde lancering in 2018 heeft voco hotels een snelle groei doorgemaakt met 45 open hotels en 39 in de pijplijn. voco hotels biedt gasten een premium ervaring en combineert de informaliteit en charme van een individueel hotel met de kwaliteit en geruststelling van een wereldwijd en gerespecteerd merk. voco Bangkok Surawong is de tweede voco hotels die in Bangkok is getekend, naast voco Bangkok Sukhumvit 11. Zij voegen zich bij opmerkelijke recente openingen zoals voco Seoul Gangnam, voco Melbourne Central, voco Nanjing Garden Expo en voco Chicago Downtown.
Thailand blijft een sterke groeimarkt voor IHG, met 33 hotels van tien merken in het land en 34 in de pijplijn, omdat het bedrijf blijft voldoen aan de vraag en het aantal hotels van al zijn merken in het land wil verdubbelen tegen 2026