gekozen tot “Distributieproduct van het jaar 2021″
Carrefour neemt voor de eerste keer deel aan de wedstrijd en wint het label “Gekozen Huismerk Product van het Jaar 2021” voor 7 productgamma’s van het merk Carrefour!
Deze wedstrijd beloont de innovatie en de productkwaliteit die duizenden consumenten herkennen in producten van verschillende categorieën en kende het label toe aan 7 merkproducten van Carrefour: Assortiment Sprotten Carrefour Originals met 4 sterren; Assortiment vers fruitsap Carrefour met 4,5 sterren; Assortiment aardappelen 1kg Carrefour met 4,5 sterren; Vol-au-Vent Carrefour Veggie met 4,5 sterren; Fruit Bites Carrefour Bio met 4 sterren; Assortiment ijsjes De Belgen met 4 sterren en Melk Kwaliteitsketen Carrefour met 4,5 sterren.
Het beste toegankelijk maken voor iedereen
In lijn met haar bestaansrecht – het beste toegankelijk maken voor iedereen – en in antwoord op haar ambitie om ” leider te worden in de voedseltransitie voor iedereen”, heeft Carrefour zich tot doel gesteld kwalitatief hoogstaande diensten, producten en voedsel aan te bieden die voor iedereen toegankelijk zijn.
Op deze manier innoveert het merk en breidt het haar productaanbod uit. Het merk Carrefour wijzigt ook elk jaar veel producten, waarbij het haar recepten en voedingskwaliteit verbetert om aan de verwachtingen van haar klanten te voldoen en om een aanbod te creëren dat zowel gezond als lekker is.
De kwaliteit en de smaak van Carrefour-producten erkend door de Belgische consument. De winnaars van het label “Gekozen Huismerk Product van het Jaar” werden door de Belgische consumenten volledig neutraal geëvalueerd. De onderzoeksmethodologie is gebaseerd op 2 testen: Ten eerste via een online studie met minstens 500 respondenten uitgevoerd door Nielsen, een erkende en onafhankelijke onderzoeksorganisatie. Ten tweede, via producttests, uitgevoerd in reële consumentensituaties door vrijwillige en neutrale consumenten.