slaan de handen in elkaar
Koffie Rombouts en Gault&Millau slaan de handen in elkaar voor een structureel partnership. De koffie van de Belgische hofleverancier zal voortaan geserveerd worden op enkele van de gekende Gault&Millau-evenementen, met de jaarlijkse presentatie van de gerenommeerde Gids als hoogtepunt.
CEO Marc Declerck van Gault&Millau: “Als Belgische organisatie dragen we culinaire topmerken van bij ons hoog in het vaandel. Daarom zijn we erg blij met het partnership met Rombouts, een toonbeeld van Belgische kwaliteit en innovatie, met een duurzame toekomstvisie.”
Xavier Rombouts, gedelegeerd bestuurder bij Koffie Rombouts: “We zijn vereerd ons leverancier van Gault&Millau te mogen noemen. Als Belgisch familiebedrijf hechten we veel belang aan de eigen, lokale markt. We zullen onze rol als partner van Gault&Millau dan ook met trots vervullen.”
Koffie F. Rombouts is een Belgisch koffiemerk sinds 1896 dat koffieproducten verhandelt voor retail, horeca en kantoren. Het familiebedrijf omvat filialen en vestigingen in 35 landen. 60% van de ingevoerde koffiebonen is afkomstig van coöperaties met het Fairtrade-label. Recent lanceerde Koffie Rombouts een ecologische, 100% composteerbare variant van zijn iconische voorgedoseerde wegwerpfilter, die werd uitgeroepen tot ‘Beste Product van het Jaar 2022-2023’. Rombouts is gebrevetteerd Hofleverancier van België en de officiële koffie van de Rode Duivels.
www.rombouts.com