Carrefour: favoriete producten in prijs verlagen

Carrefour lanceert elke maand een nieuwe actie om de prijzen van de favoriete producten van haar klanten te verlagen

 

Carrefour verlaagt elke maand de prijzen van de favoriete producten van haar klanten. Tijdens de maand juni verlaagt de retailer de prijs van een brede selectie van zomerproducten, zodat klanten kunnen genieten van hun aankopen tegen lagere prijzen. Dit initiatief maakt deel uit van de zevende golf van prijsverlagingen die Carrefour lanceert en toont haar voortdurende inzet om de koopkracht van consumenten te ondersteunen.

Carrefour past deze prijsverlagingen toe op haar food- en non-foodassortiment, met zowel producten van Carrefour als van nationale merken. De kortingen zijn beschikbaar in de drie winkelformaten van Carrefour – Hyper, Market en Express – en op de e-commerce site carrefour.be/nl.

Prijsverlaging nivelleert voedselinflatie

Gemiddeld past Carrefour een prijsverlaging toe van 6% op het foodassortiment en 15% op het non-foodassortiment. Voor het foodassortiment komt dit neer op twee opeenvolgende prijsverlagingen van 3%, dat wil zeggen twee keer de inflatie van voedingsmiddelen, waaruit blijkt dat de supermarktketen deze inflatie wil compenseren ten gunste van haar klanten.

Een selectie op maat voor het zomerseizoen

De producten die geselecteerd zijn voor deze prijsverlaging zijn verse zomermaaltijden en een aantal seizoensgebonden hygiëne- en non-foodproducten. Een paar voorbeelden in hypermarkten Carrefour: Carrefour Extra Gazpacho tomaten 1l: prijsverlaging naar €2,79 (5,4% korting) – Nivea ​ Voedende Bodymelk400 ml: prijs verlaagd naar €6,39 (5,33% korting) – Fuze Tea 6x250ml blikjes: prijs verlaagd tot €4,89 (3,9% korting) – Bosto parelcouscous ​ 4x75g: afgeprijsd tot €3,49 (5,42% korting) – Arla Skyr Natuur 450g: afgeprijsd tot €2,39 (6,6% korting)