Dual-branded avid hotels in voorstad Nashville

IHG Hotels & Resorts opent eerste dual-branded voor avid hotels in voorstad Nashville

 

IHG Hotels & Resorts kondigt de opening aan van haar eerste avid hotels en Holiday Inn & Suites met twee merken in Mt. Juliet, Tenn. Het vijf verdiepingen tellende avid hotel/Holiday Inn & Suites bevindt zich op 10 mijl van de internationale luchthaven van Nashville en is eigendom van Image Hotel Management.

Met in totaal 158 kamers (96 Holiday Inn & Suites en 72 avid hotels) biedt het hotel met twee merken zakelijke en recreatieve reizigers meer keuze voor hun gewenste verblijfservaring en voorzieningen die comfort en productiviteit bevorderen. Voor de eerste keer onder één dak kunnen klanten die op zoek zijn naar ofwel het essentiële ofwel een full-service ervaring, genieten van de kenmerkende elementen van elk merk – zoals het “goede allround” grab-and-go ontbijt van avid hotels en de werkplekken op de kamer en het Burger Theory restaurant van Holiday Inn & Suites. Het dual-branded hotel biedt ook toegang tot gemeenschappelijke ruimtes, waaronder een verwarmd binnenzwembad, fitnesscentrum, 1.800 sq ft aan vergaderruimte en gemeenschappelijke buitenruimtes.

Het nieuwe avid hotel/Holiday Inn & Suites weerspiegelt ook IHG’s hernieuwde nadruk op eigenschappen met twee merken in het licht van de groeiende marktvraag van eigenaars. Momenteel heeft IHG’s Amerika-portfolio bijna 80 open of in voorbereiding zijnde dual-branded eigendommen. Bijna een derde (25) van deze hotels zijn koppelingen tussen IHG’s avid hotels en Candlewood Suites, inclusief de verwachte openingen in 2023 in Ft. Payne, Ala. en North Platte, Neb. en een bijkomende recente ondertekening voor een gezamenlijk pand met 140 kamers in Guadalajara, Mexico.

Dual-branded hotels zijn een efficiënt en gastvriendelijk alternatief door IHG gebruikt om o.m. nieuwe merken te introduceren en gasten ruimere mogelijkheden te bieden in markten waar de vraag geen twee zelfstandige hotels rechtvaardigt. Daarnaast heeft dual branding kostenbesparingen en operationele voordelen opgeleverd voor IHG-eigenaars.

Naast het avid hotel/Holiday Inn & Suites Mt. Juliet – Nashville Area hotel, omvat IHG’s onlangs geopende en binnenkort te openen eigendommen met twee merken:

EVEN Hotels/Staybridge Suites Rochester – Mayo Clinic Area (Minn.): Met 250 kamers stelt de combinatie van IHG’s EVEN Hotels en Staybridge Suites gasten in staat goed te verblijven en een “thuis weg van huis” te vinden in een uitgesproken luxe omgeving. Het hotel ligt op loopafstand van het ziekenhuis St. Mary’s en de plaatselijke winkels en eetgelegenheden en stimuleert de gemeenschap door middel van een buitenplaats, een eersteklas fitnessstudio, wekelijkse sociale avonden en het restaurant EVEN Kitchen & Bar.

Staybridge Suites/Holiday Inn Express Houston – Galleria Area: Het 319 kamers tellende Staybridge Suites/Holiday Inn Express hotel biedt comfort en gemak aan reizigers die de drukke omgeving van Houston verkennen. Gasten kunnen genieten van een gratis vers en warm ontbijt voordat ze het nabijgelegen Texas Medical Center, Uptown/Galleria Mall of het museumdistrict bezoeken, en de dag afsluiten met een duik in het zwembad of een verfrissend drankje in de lobbybar.

voco hotels/Holiday Inn Chicago Downtown – Wolf Point: Het voco hotel en Holiday Inn Chicago Downtown – Wolf Point, gelegen in de wijk River North, beschikt over 500 gecombineerde kamers, een verwarmd binnenzwembad en 25.000 sq ft aan evenementenruimte. Gasten kunnen genieten van uitzicht op het water en gemakkelijke toegang tot de Magnificent Mile, West Loop en Fulton Market.