De jaarlijkse Negroni week vindt voor het zevende jaar op rij plats van 24 tot 30 juni 2019. Tijdens deze week steunen tal van bars en restaurants over de hele wereld een goed doel, door een euro per verkochte Negroni te doneren.
Dit initiatief van Campari in samenwerking met Imbibi Magazine, startte bescheiden in 2013 met 120 deelnemers. Vandaag staat de teller op ruim 10.000 deelnemers in 60 landen en heeft het initiatief al ruim 2 miljoen dollar opgebracht voor goede doelen.
In tal van bars en restaurants kan je tijdens de Negroni week de mest verrassende varianten van de Negroni proeven. Via de slimme kaartapp Mapter kunnen consumenten ook gemakkelijk bars en restaurants in hun buurt vinden waar ze de Negroni in al zijn varianten kunnen (her)ontdekken; go.mapstr.com camparimap.
Ook reikt Campari de sociale media, trainingstips aan om zelf aan de slag te gaan. Volg dus zeker Campari facebook, Instragram en Twitter om je Negroni week voor te bereiden. Voor een overzicht van alle activiteiten surf naar www.negroniweek.com