Sushi Shop viert zijn 20 jaar door u te verwonderen met zijn nieuwe, uitzonderlijke Autour du caviar. Deze verfijnde en unieke nieuwe box is beperkt beschikbaar en wordt geleverd met een doosje kaviaar. Met de box verkent u uiteenlopende smakencombinaties van sushi met kaviaar. Elk van de aangeboden creaties wordt, dankzij de subtiele en delicate aroma’s van de kaviaar, naar een hoger niveau getild. En dat, dat maakt dit tot een onvergetelijk sushimoment.
Voor de 20ste verjaardag gaat de sushi gekleed in een uitzonderlijke kaviaar! Voor deze limited edition hult Sushi Shop zich in de typische kleuren van het merk Sturia en biedt u ook een doosje van 10 gr. kaviaar Sturia Oscietra Haute Couture aan. : 1 doosje van 10 gr kaviaar Sturia Oscietra, 2 Hokkaido Tulip, 2 Mango & Crab Gunkan, 6 Russian California, 1 Spicy Tuna Tartare, 2 Sushi Zalm, 2 Sushi Zalm teriyaki, 6 Maki Salmon Roll, 6 Spring Garnaal, 6 California Gekookte Tonijn Avocado: 55€ – 32 stuks. Alle creaties uit de Autour du caviar-box zijn ook per stuk verkrijgbaar.
Hokkaido Tulip : Een sushi vol finesse waarin de zilte toets van de wakame subtiel bij de verse kaas past en vervolgens op smaak is gebracht met zwarte peper. Wakame, verse kaas, raap, rode ui, zalmeitjes, zwarte peper. A la carte : 2.50€
Russian California : Deze roll combineert zalm met biet en basilicum: een verrassend samenspel dat zo fris en smeuïg is dat je er niet aan kan weerstaan. Verse kaas, biet, zalmtartaar, basilicum, pijnboompitten. A la carte : 6.50€ – 6 stuks
Mango & Crab Gunkan : Wortel, mango, komkommer, koriander en krab: deze sushi, geïnspireerd door Thailand, zorgt voor een echte smakenexplosie. Krabvlees, mango, wortel, bieslook, nuoc mam-saus, ponzu-mayonaise, limoensap. A la carte : 2.90€ – 1 stuk
Spicy Tuna Tartare : Deze kruidige tonijntartaar smelt in uw mond, maar geeft uw smaakpapillen ook een echte kick! Tonijn, wasabimayonaise, rode ui, avocado. A la carte : 14.90€ – 1 stuk
Sturia startte zijn activiteiten 20 jaar geleden in de buurt van Bordeaux, in het Franse departement Aquitaine. Als kaviaarproducent geniet het merk van een uitstekende reputatie dankzij zijn kwaliteitsvolle, ambachtelijk verkregen kaviaar. De steuren van Sturia worden gekweekt in Aquitaine. Hun kaviaar wordt met de hand geselecteerd en ook ter plaatse bereid, helemaal volgens de regels van de kunst: de eitjes worden voorzichtig door de hand gezeefd, in zuiver water gereinigd, met zout vermengd en vervolgens, eenvoudigweg, in doosjes verpakt. Door met respect voor het milieu te werken en ook hoge eisen te blijven stellen, staat het merk Sturia altijd voor onberispelijke kwaliteit. Die kwaliteit komt volledig tot uiting in de evenwichtige, nootachtige smaken van de kaviaar.
Sturia-kaviaar is heerlijk en verfijnd, en wordt vervaardigd met authentieke savoir-faire. Het zal dus niet verbazen dat vele sterrenchefs niet zonder kunnen en dat het merk verkocht wordt in de meest exclusieve delicatessenzaken.
Sushi Shop heeft het genoegen om een fles « Mini Moët » van Moët & Chandon aan te bieden die perfect samengaat met uw limited-edition doos ‘Autour du Caviar’ voor een bijzondere ervaring.
Mini Moët biedt de ideale gelegenheid om uw #moetmoment te delen met vrienden ! Voelt u zich in een feestelijke stemming? Kies dan voor de 20cl fles die in een handomdraai wordt omgetoverd tot een champagneglas zodat u meteen kunt genieten. Heeft u zin om te delen? Ideaal! Kraak de Mini Moët, neem twee champagneglazen en serveer. « Dat is Mini Moët! » Moët & Chandon’s « Mini Moët »-fles is verkrijgbaar in alle Sushi Shop-winkels in België voor €12,99 per fles.* Voor elke aankoop van een doos om te delen, zijn de twee flessen « Mini Moët » beschikbaar voor €25.* Smakelijk.
Sushi Shop is de Europese leider in het creëren en leveren van sushi. Het merk werd in 1998 opgericht door twee Franse ondernemers, Grégory Marciano en Hervé Louis. Sinds de komst van zijn derde manager, Adrien de Schompré, in 2006 is Sushi Shop verder gegroeid als franchise. Begin 2018 telde het merk 89 verkooppunten in Frankrijk en 41 in het buitenland, in totaal goed voor 12 landen (Frankrijk, Groot-Brittannië, België, Luxemburg, Duitsland, Zwitserland, Italië, Spanje, Portugal, Nederland, Saoedi-Arabië en de Verenigde Arabische Emiraten).
Alle shops bieden een ruim assortiment Japans en Californisch geïnspireerde sushi: sushi, maki, california, spring, sashimi, tartaar enz. In zijn continue zoektocht naar creativiteit en innovatie werd het merk vooral bekend door zijn samenwerking met gerenommeerde chefs zoals Cyril Lignac (2011), Jean-François Piège (2012), Thierry Marx (2013), Joël Robuchon (2014), Kei Kobayashi (2017) en Anne-Sophie Pic (2018). Tegelijk komt Sushi Shop ook artistiek uit de hoek, via partnerships met bekende artiesten (KENZO, Lenny Kravitz, Kate Moss, Craig & Karl, Scott Campbell) en jonge designers of illustrators (Fernando Togni, Chris Labrooy, Tyrsa, PaperMint, Maison Sarah Lavoine).