Gault&Millau lanceerde half maart een speciale pagina “Chef’s Take Away Collection” met restaurants en POP-zaken uit de Gault&Millau selectie die afhaalmaaltijden voorzien. Met dit initiatief wilt de restaurantgids de horecasector in deze periode een hart onder de riem te steken.
Vandaag hebben reeds meer dan 165 restaurants zich aangemeld voor deze selectie. Dat vertegenwoordigt meer dan 10% van de volledige gids. Een groot succes. Het Gault&Millau team merkte daarbij een stijging op van zo’n 25% de laatste week. De Paasperiode is voor vele restaurants dus duidelijk een goed moment om met Take Away te starten. Reguliere klanten van het restaurant hebben zo de mogelijkheid om toch een culinaire feestmaaltijd voor Pasen in huis te halen.
Restaurants uit de Gault&Millau-gids of Gault&Millau POP-gids kunnen zich aanmelden bij frank@gaultmillau.be voor deze ‘Chef’s Take Away’ Collection. Er zullen dagelijks updates gemaakt worden van deze selectie.
Make Life Tasty,