Senior Vice President van Marketing and Brand Partnerships
Seminole Hard Rock heeft Elena Alvarez benoemd tot de nieuwe Senior Vice President van Marketing and Brand Partnerships voor Seminole Gaming en Hard Rock International. In deze nieuwe rol zal ze verantwoordelijk zijn voor de ontwikkeling van merkactivaties en het integreren van assets over Hotels, Cafés, Retail en Casino’s, inclusief het toezicht op de ontwikkeling van nieuwe platforms. Alvarez blijft ook toezicht houden op de wereldwijde marketing van de Cafe-divisie van Hard Rock International. Ze rapporteert aan Jeff Hook, Executive Vice President of Marketing/CMO van Seminole Hard Rock Support Services, en met betrekking tot merkpartnerships, aan Keith Sheldon, President of Entertainment.
“Elena is een essentiële senior marketeer met een bewezen meerwaarde bij het versterken van het Hard Rock-merk voor onze Cafe-divisie, waaronder het leiden van F&B-innovatie en het initiëren en beheren van het succesvolle, veelzijdige partnerschap met Lionel Messi,” zei Hook. “Met bijna 20 jaar ervaring alleen al bij Hard Rock hebben we het volste vertrouwen dat Elena het Hard Rock- en Seminole Gaming-merk op een nieuwe en boeiende manieren zal blijven versterken.”
Alvarez begon haar carrière bij Hard Rock International als Sales & Marketing Manager voor Hard Rock Cafe Barcelona in 2005. Sindsdien vertegenwoordigde Alvarez belangrijke verkoop- en marketingfuncties in de Europese, Britse en Amerikaanse Cafe-divisies, waar ze regionale en wereldwijde marketingstrategieën en merkprogramma’s ontwikkelde. In 2019, nadat ze verhuisde naar de VS, werd Alvarez gepromoveerd tot Vice President of Global Sales and Marketing voor de Cafe-divisie, waar ze toezicht hield op marketing in meer dan 150 Hard Rock-locaties (wat ze zal verderzetten in haar nieuwe rol) en zich heeft bewezen als onschatbare waarde voor het Hard Rock-merk.
“Ik kan niet enthousiaster zijn om deze volgende stap in mijn reis met Hard Rock en Seminole Gaming te zetten met de steun van ons ongelooflijke leiderschap en marketingteam,” zei Alvarez. “Ik heb het voorrecht gehad om mijn carrière op te bouwen met het iconische Hard Rock-merk en ik kijk ernaar uit om door te gaan in een bijzonder tijdperk voor Hard Rock en Seminole Gaming door samenwerkingen met impact uit te bouwen voor onze gasten en fans.”