Drink more water, be proud !

Waterdrop® is trots om de LGBTIQ organisaties te steunen met zijn regenboogfles. (De Limited Edition is beschikbaar vanaf 6 juni 2022!)

Alle kleuren van de regenboog: waterdrop® introduceert de Limited Edition Rainbow Bottle 2022 ter ondersteuning van twee LGBTIQ organisaties. 5% van de verkoopprijs zal worden gedoneerd aan OutRight Action International en nog eens 5% aan Queer Base. De fles is beschikbaar vanaf 6 juni voor ​ 34,90€.

Een icoon als ambassadeur: Conchita Wurst

Als winnares van het Eurovisiesongfestival 2014 is de Oostenrijkse zangeres en drag queen Conchita Wurst een wereldwijd icoon van de LGBTIQ+ community, die vaak de media-aandacht inzet om socio-politieke onderwerpen onder de aandacht te brengen. Conchita is ambassadeur voor de VN campagne UN Human Rights Free & Equal.

​​Omdat het onderwerp waterdrop® zo nauw aan het hart ligt, wil het bedrijf bijdragen aan de bewustmaking met deze slogan: Drink More Water, be proud. ​De Limited Edition roestvrij stalen Rainbow Bottle 2022 houdt je dranken gedurende 24 uur koud en warm gedurende 12 uur. Beschikbaar vanaf 6 juni, zolang de voorraad strekt!

​De visie van waterdrop® is om het eerste hydratatiemerk ter wereld te worden dankzij gezondere, duurzamere oplossingen. Het gaat er vooral om MEER WATER TE DRINKEN! Opgericht in Oostenrijk in 2016 brengt waterdrop® een revolutie teweeg in de drankensector met de eerste “microdrink” ter wereld : een mini blokje op basis van natuurlijke fruit- en plantenextracten, verrijkt met vitamines en helemaal suikervrij.

De missie van waterdrop® is heel eenvoudig : mensen meer water doen drinken en dit op een meer ecologisch verantwoorde manier. ​ Hiervoor streeft waterdrop® naar een aanzienlijke vermindering van het gebruik van plastic en van de uitstoot van C02. Het gebruik van individuele recycleerbare verpakkingen van elk blokje laat een besparing toe van 98 % plastic in verhouding tot traditionele dranken in flessen ​ : het plastic van één dop van een klassieke fles is het equivalent van 10 microdrinks. ​ Het merk breidt verder uit met drinktech-oplossingen, glazen en filtersystemen om klanten een volledige hydratatie-oplossing te bieden.

In samenwerking met Plastic Bank wil waterdrop® een plastic fles uit het milieu verzamelen voor elk verkocht doosje microdrinks, zodat klanten niet alleen op een duurzamere manier kunnen drinken, maar ook actief bijdragen aan een betere toekomst voor het milieu.

In België is waterdrop® online verkrijgbaar via : www.waterdrop.nl