Dyna ARgENTUM

Dyna ARgENTUM apotheek en ADA Cosmetics kondigen wereldwijd partnerschap aan

 

ADA Cosmetics heeft een wereldwijde samenwerkingsovereenkomst gesloten met het luxueuze huidverzorgings- en lifestylemerk ARgENTUM apothecary. Het merk ARgENTUM (het Latijnse woord voor “zilver”) staat voor natuurlijke cosmetica in hun perfectie met de kracht van zilver. In de toekomst zullen de exclusieve producten ook de gasten van het luxehotelwezen in de hele wereld bekoren.

Kehl, 2022 juni. Unieke, luxueuze producten die niet alleen de huid verwennen, maar ook de ziel en de zintuigen: Dat was de droom van Joy Isaacs, oprichter en CEO van apotheek ARgENTUM – een visie die ze in 2011 werkelijkheid maakte. De meermaals bekroonde merkproducten van Joy worden gekenmerkt door een hoge balans van natuurlijke ingrediënten. Het bijzondere aan elk afzonderlijk product is een uniek, gepatenteerd zilverelixer. In de toekomst zouden de exclusieve producten ook beschikbaar moeten zijn voor de hotelsector. Daartoe heeft het merk onlangs een wereldwijde samenwerkingsovereenkomst gesloten met de toonaangevende fabrikant van hotelcosmetica, ADA Cosmetics. De ARgENTUM-producten zullen tegen het einde van dit jaar worden geïntroduceerd in luxehotels over de hele wereld.

De kern van het Engelse cosmeticamerk wordt gevormd door de combinatie van twee krachtige ingrediënten: zilverhydrosol en DNA HP. Deze combinatie is geïnspireerd op het onderzoek van Nobelprijswinnende wetenschappers. De formule werd ontwikkeld in samenwerking met Dr. Gilbert Mouzin, een pionier op het gebied van dermo-cosmetica. ARgENTUM benut de kracht van de antibacteriële en ontstekingsremmende eigenschappen die zilver van nature heeft.

Duurzaamheid is een centraal thema voor zowel ARgENTUM apothecary als ADA Cosmetics. De ARgENTUM-producten bestaan dus uitsluitend uit hoogwaardige ingrediënten van natuurlijke oorsprong. Ze worden gekenmerkt door delicate, karakteristieke geuren die werden samengesteld in Grasse, de Franse stad van de geuren. Dag- en nachtcrème, masker, reinigingsgel, bodylotion en gezichtsolie zijn afgevuld in violette glazen flacons die de kostbare inhoud beschermen tegen blootstelling aan licht. Op die manier worden de levensduur en de doeltreffendheid van de producten verlengd.

“ADA is een bedrijf dat de ethiek en de waarden van luxe en duurzaamheid van ARgENTUM deelt. Het was dus een natuurlijke keuze om samen te werken met Europa’s grootste fabrikant van hotelcosmetica,” zegt Joy Isaacs. “We geloven dat we samen iets heel magisch en gedenkwaardigs kunnen creëren voor toonaangevende luxehotels over de hele wereld.”

ADA Group CMO Gerd von Podewils is het daarmee eens. “Het partnerschap met ARgENTUM geeft ons de kans om een buitengewoon verhaal en grote expertise op het gebied van huidverzorging te delen met onze internationale klanten en hun gasten,” zegt von Podewils. “Joy Isaacs is een visionaire en charismatische persoonlijkheid. Wij zijn verheugd met haar samen te werken en dit unieke merk aan onze portefeuille toe te voegen. Vooral in Azië zien we veel potentieel voor ARgENTUM apothecary omdat het merk daar al veel enthousiaste volgers heeft.”

ARgENTUM is een meermaals bekroond huidverzorgingsmerk dat de tijdloze kracht van zilver uitstraalt. Na jaren van onderzoek op het gebied van dermo-cosmetica heeft ARgENTUM een gepatenteerde combinatie ontwikkeld van twee fundamentele ingrediënten: zilverhydrosol en DNA HP. Het resultaat is een natuurlijke, ultra-hydraterende productlijn die fijne lijntjes, rimpels en de algehele textuur van uw huid verbetert. ARgENTUM inspireert met schoonheid door een evenwicht te vinden tussen baanbrekende wetenschap en de psychologie van schoonheid, met gebruikmaking van de symboliek en poëzie van de 12 archetypes.

ADA Cosmetics ontwikkelt en produceert al meer dan vier decennia hoogwaardige hotelcosmetica en dispensersystemen voor de hotelindustrie. Het bedrijf bedient ongeveer 20.000 klanten wereldwijd: van luxueuze 5-sterrenresorts tot zakenhotels en familiehotels op het platteland. De belangrijkste klanten van de toonaangevende leverancier zijn 3- tot 5-sterrenhotels. De portefeuille omvat meer dan 20 merken: van lifestyle tot luxe, van mainstream tot exclusief, met inbegrip van gecertificeerde natuurlijke cosmetica en cosmeticalijnen die ADA produceert en distribueert voor bekende internationale designermerken. Het bedrijf is de uitvinder en marktleider op het gebied van hygiënische dispensersystemen. De hele waardeketen van het ISO 14001 en Cradle to Cradle gecertificeerde bedrijf is gericht op milieuvriendelijke, duurzame bedrijfspraktijken. Met het hoofdkantoor in Kehl/Duitsland en 700 medewerkers wereldwijd is het traditionele bedrijf nu vertegenwoordigd in meer dan 50 landen in Europa, het Midden-Oosten, Azië en de VS. www.ada-cosmetics.com.