IHG opent eerste avid hotel in Canada

IHG Hotels & Resorts (IHG), een van ‘s werelds toonaangevende hotelbedrijven met meer dan 6.000 bestemmingen en 17 merken, kondigt de opening aan van haar eerste Canadese avid hotel in Vaughan, Ontario. Het avid hotel Toronto – Vaughan Southwest is eigendom van PI Cap en is de eerste van vier geplande hotels in Canada voor het nieuwste Essentials merk van IHG.

Gelegen op slechts 15 minuten van Toronto Pearson International Airport, introduceert het avid hotel Toronto – Vaughan Southwest de belofte van het merk “basics done exceptionally well – at a fair price” aan regionale zakenreizigers en vakantiegangers. Elk van de 119 kamers van het hotel is ontworpen voor minder lawaai en goede slaap, en beschikt over hoogwaardige matrassen en beddengoed, een keuze uit stevige of zachte kussens, en verduisterende rolgordijnen. Gasten kunnen bovendien genieten van ‘grab-and-go’-opties en verse bonenkoffie van de kenmerkende ‘Good all Round’-ontbijtbar van het hotel, samen met uitgebreide entertainmentopties op de kamer via het IHG Studio®-technologieplatform.

Het avid hotel Toronto – Vaughan Southwest biedt bovendien handige accommodaties voor reizigers die de vele kunst- en entertainmentbestemmingen van de buitenwijk van Toronto verkennen, en ligt op korte rijafstand van het Vaughan Mills Shopping Centre, Canada’s Wonderland, Wet n’ Wild Waterpark, Legoland Discovery Centre en het Kortright Centre for Conservation. Een binnenzwembad en een 24/7 fitnesscentrum bieden verdere opties voor gasten om energie te verbranden of hun dag af te ronden.

Sinds het debuut in 2018 heeft avid hotels zijn snelle uitbreiding in Noord-Amerika voortgezet met meer dan 50 locaties open in de VS, Mexico en Canada. Het merk vierde onlangs de opening van zijn nieuwste hotel in Guadalajara, Mexico, en is van plan zijn Canadese aanwezigheid uit te breiden met aanstaande eigenschappen in Woodstock en Belleville, Ontario, en Lethbridge, Alberta.