SIXT en Accor: meerjarig strategisch partnerschap

SIXT, een wereldwijde leider in mobiliteitsdiensten, en Accor, een wereldwijde leider in gastvrijheid, kondigen een toekomstgericht strategisch partnerschap aan. Deze alliantie tussen twee Europese kampioenen in de reissector zal de klanten en medewerkers van Accor wereldwijd gratis extra voordelen opleveren en zo de zichtbaarheid van het merk SIXT bij de zakelijke en recreatieve klanten van de hotelgroep vergroten. Accor en haar merken bieden unieke ervaringen in meer dan 5.200 hotels en in 10.000 restaurants en bars in 110 landen, variërend van de meest voordelige tot de meest luxueuze segmenten. De portefeuille van Accor omvat vele bekende merken, zoals Raffles, Fairmont, Sofitel, Mövenpick, Pullman, Novotel, Mercure en de Ibis-familie.

Met het loyaliteitsprogramma Lifestyle ALL – Accor Live Limitless heeft Accor de norm gezet in de horeca. Als onderdeel van de augmented hospitality-strategie van de groep biedt het programma de leden unieke ervaringen en dagelijkse voordelen die veel verder gaan dan het klassieke hotelaanbod en betrekking hebben op reizen, wellness, sport, dineren, winkelen en entertainment.

Loyaliteitspunten voor ALLE leden bij boeking met SIXT

Als onderdeel van de langetermijnsamenwerking kunnen leden nu loyaliteitspunten verdienen wanneer ze een huurauto boeken bij SIXT (van 200 naar 500 Rewards-punten). Deze punten zullen worden toegevoegd aan de reeds verdiende punten, waardoor klanten nog meer mogelijkheden krijgen om van de vele voordelen van het ALL-ecosysteem te genieten.

Regine Sixt, International Marketing Director, Sixt SE: “Ik ben verheugd om samen te werken met Accor. Dit strategische partnerschap symboliseert de alliantie van twee sterke merken, waardoor zij hun ontwikkeling kunnen voortzetten. Twee toonaangevende groepen in de reissector bundelen hun krachten om synergieën en duurzame groei te realiseren. SIXT zal in de toekomst de voorkeursmobiliteitspartner van ALLE leden zijn.

Mehdi Hemici, Directeur Loyaliteit en Partnerships, Accor: “Wij zijn zeer verheugd om samen te werken met SIXT. Dit partnerschap brengt twee belangrijke spelers in de reisindustrie samen die hun getrouwheidsprogramma’s willen verbeteren en synergieën willen creëren, met een sterke toegevoegde waarde voor hun leden. Onze relatie met SIXT, een leider op zijn gebied, zal ons ALL – Accor Live Limitless loyaliteitsprogramma versterken en een nieuwe impuls geven aan onze augmented hospitality strategie, door leden over de hele wereld unieke voordelen te bieden en de gastervaring uit te breiden tot buiten onze hotels. Mobiliteit wordt steeds meer een essentieel onderdeel van de strategie van ALL, die we dankzij dit partnerschap kunnen ontwikkelen en versnellen”.