TOPOCHICOTIME

HET IS #TOPOCHICOTIME 💛

 

NIEUW DRANKJE TOPO CHICO HARD SELTER WORDT JOUW FAVO APERO DEZE ZOMER!

Je nieuwe go-to summer drink is verkrijgbaar in België! Coca-Cola introduceert Topo Chico Hard Seltzer in ons land: een nieuw drankje bestaande uit bruisend water met alcohol en natuurlijke aroma’s. In totaal komen er drie smaakvarianten op de Belgische markt: Tangy Lemon Lime, Tropical Mango en Cherry Açaí.

Met een heerlijk verfrissende smaak en 99 calorieën, is Topo Chico Hard Seltzer dé perfecte summer serve tijdens zomerse uitjes met vrienden! Topo Chico Hard Seltzer werd oorspronkelijk ontwikkeld in Atlanta, maar aangepast aan de Europese smaakpapillen. Van BBQs en picknicks tot after work drinks of apéro alternatief, deze zomer zit vol met momenten om van Topo Chico Hard Seltzer te genieten! #TopoChicoTime! Topo Chico Hard Seltzer is beschikbaar in Belgische supermarkten, en deze zomer ook in geselecteerde horecazaken.

here’s a new kid in town! Topo Chico Hard Seltzer lanceert in België. Jouw nieuwe go-to summer drink is een verfrissend bruisend water* met alcohol en natuurlijke fruitsmaken. Topo Chico Hard Seltzer is beschikbaar in 100% recycleerbare, 330 aluminium blikjes en in drie frisse smaakvarianten: Tangy Lemon Lime, Tropical Mango en Cherry Açaí. Elke smaakvariant is glutenvrij, bevat 99 calorieën, 2,6 gram suiker en 4.1% ABV per blikje.

De heerlijke smaakcombo van Topo Chico Hard Seltzer markeert de geboorte van een nieuw, exciting drankje. Sun’s out, drinks out! Geniet van een zonnig moment, gezellig thuis of omringd door je allerbeste vrienden buiten, zet een zomers deuntje op, dans samen, lach, en vertel de gekste anekdotes aan elkaar. De dag is gevuld met eindeloze opties en avonturen…

Aline Lemaire, marketing director België-Luxemburg voor Coca-Cola Services: “Hard seltzer is een relatief nieuwe categorie in België, maar alvast razend populair in de VS. We zijn ontzettend enthousiast om Topo Chico Hard Seltzer te introduceren in ons land en hopen dat dit nieuwe drankje je go-to partner wordt tijdens zonnige momenten met vrienden deze zomer.”

Topo Chico Hard Seltzer werd oorspronkelijk ontwikkeld in Atlanta, maar aangepast aan de Europese smaakpapillen.

The Perfect Contradiction

De nieuwe Topo Chico Hard Seltzer omarmt de onverwachte spanning van tegenstrijdigheid, met als baseline ‘The Perfect Contradiction’. Oud, in de vorm van een historisch watermerk, versmelt met nieuw: alcohol ontmoet bruisend water* aangevuld met natuurlijke fruitaroma’s. Die mix van oud en nieuw vind je ook terug in de verpakking. Het ontwerp combineert de rijke geschiedenis van het merk met gedurfde, nieuwe accenten. De verpakking van Topo Chico Hard Seltzer heeft een fris logo met kenmerkende gele streep en feestelijke kleuren die de verschillende smaken benadrukken.

Wat is hard seltzer?

Hard seltzer is een drankje met een laag ABV (4-6%), bestaande uit drie basiscomponenten: alcohol, koolzuurhoudend water en natuurlijke aroma’s. Hard seltzers bevatten over het algemeen minder dan 100 calorieën en minder dan 3 gram koolhydraten per blikje van 330 ml.