Carrefour maakt het beste toegankelijk voor iedereen met de campagne « Gezonde prijzen » Kleine prijzen met grootse principes
Carrefour lanceert deze week de campagne « Gezonde prijzen” in het kader van haar engagement Act For Food om het beste voor iedereen toegankelijk te maken. De gezonde prijzen weerspiegelen inspanningen op de prijs, de kwaliteit, de herkomst, de samenstelling en de duurzaamheid van de producten. Een unieke prijs in alle Carrefour-winkels: Hyper, Market en Express en op carrefour.eu.
Kleine prijzen met grootse principes
Om leider te worden van de voedseltransitie, heeft Carrefour Act for Food gelanceerd en engageren we ons elke dag om een gezondere en meer duurzame voeding toegankelijk maken voor iedereen. De Carrefour-producten staan centraal in dit engagement door niet alleen te werken op de kwaliteit, de herkomst, de samenstelling en de duurzaamheid van de producten, maar ook op de prijs. De campagne Gezonde prijzen wil dit engagement in de kijker zetten… want de Carrefour-producten zijn kleine prijzen met grootse principes.
Voorkeur voor Belgische herkomst
Gezonde producten worden tegen betaalbare prijs aangeboden bij Carrefour. We geven de voorkeur aan producten van Belgische herkomst: Carrefour heeft het beleid zich geografisch zo dicht mogelijk te bevoorraden.
Om een respectvolle relatie met producenten te garanderen, onderhoudt Carrefour duurzame partnerschappen. UTZ-producten maken eveneens onderdeel uit van deze campagne en weerspiegelen de inspanningen van Carrefour op het gebied van kwaliteit.
Gezonde prijzen voor Carrefour-producten in alle categorieën
•Met de campagne « Gezonde prijzen », zet Carrefour zich zowel in voor de prijs als voor de kwaliteit en bieden we betaalbare prijzen voor Carrefour-producten uit alle categorieën. Voorbeelden zijn: Peren Kwaliteitsketen Carrefour van Belgische herkomst zonder residuen van pesticiden aan 1,79 €/kg – Carrefour BIO stokbrood, bio-gecertificeerd aan 0,99 per stuk, – Carrefour BIO eieren van kippen met vrije uitloop aan €1,79 voor een doos met 6 eieren – Carrefour koffie dessert, gebrand in België aan €1,99 voor 250g.
De prijs is uniek in alle Carrefour winkels: Hypermarkten, Market en Express.
De campagne loopt van 7 september tot 27 september 2020. De TV-spot en de spot van 15 seconden op sociale netwerken worden tijdens deze periode uitgezonden. In de eerste week van de campagne (7 september tot 27 september) zal in bushokjes een atribus van 2m² uithangen. Er zijn vier verschillende versies: de generieke gezonde prijzen (dit zijn lage prijzen met grootse principes), peren Kwaliteitsketen Carrefour van Belgische herkomst, Carrefour BIO stokbrood geproduceerd in België , Carrefour BIO eieren van Belgische herkomst en de Carrefour koffie dessert.
Op winkelniveau zijn zowel spotters als posters voorzien voor de abricaddies gedurende de hele campagne.