» TROPICANA LANCEERT NIEUWE CAMPAGNE “IT’S THAT JUICE”
Tropicana maakte zijn krachtige, creatieve campagne ‘It’s THAT Juice’ bekend. Het nieuwe concept verbeeldt dat wat jou écht doet stralen, aan de binnenkant zit – net als bij Tropicana.
De dynamische, inspirerende campagne, die heel 2023 loopt, stelt scherp op het klassieke gekoelde productassortiment van het merk en zijn nieuwe aanbod voor fijnproevers. In mei lanceerde Tropicana zijn nieuwste innovatie, die in het merkaanbod een leemte vult in de categorie vruchtensap dat niet uit concentraat komt. De consument kan zo langer genieten van de topkwaliteit en heerlijke smaak van Tropicana.
De campagne wordt in de Benelux uitgevoerd met instore activaties en via digitale kanalen, sociale media en pr. Centraal staat de positieve filosofie van het merk, die de wereld met elke liefhebber weer wat zonniger maakt. De campagne neemt afstand van generieke boodschappen en visuele codes eigen aan het segment en trekt de kaart van een opvallend gedurfde, gedifferentieerde benadering van reclame en communicatie.
Mick Van Ettinger, Chief Marketing Officer Europa bij Tropicana Brands Group: “De lancering van deze nieuwe campagne markeert een bijzonder moment voor ons prachtige merk. Ze geeft blijk van ons vertrouwen als marktleiders en toont uitvoerig wat Tropicana zo speciaal maakt. Het gaat om meer dan alleen ons erfgoed of onze zongerijpte sinaasappelen die op hun best met de hand worden geplukt en binnen 24 uur worden geperst. Tropicana is simpelweg niet zomaar een vruchtensapje, het is DAT sapje.”
Er werd gekozen voor een geïntegreerde aanpak om de campagne tot leven te brengen en het enthousiasme bij consumenten aan te wakkeren. Naast de creatieve inbreng van creatief bureau LOLA MullenLowe ontwikkelde Brand Builders een instore activatie-strategie en sociale media campagne en staat King George in voor pr.
Tomás Ostiglia, Executive Creative Director bij LOLA MullenLowe: “Mijn moeder die me bij het ontbijt een Tropicana-sapje brengt, alsof ze een schat op tafel zette, is een van mijn eerste herinneringen. Voor mij staat dit label voor vreugdevolle familietaferelen. Ik weet dat het voor ons hele team een ongelooflijk plezier is om te werken aan de campagne die dit geliefde merk opnieuw zal lanceren in heel Europa.”
www.tropicana.be