Chez Rest’au Crunch:

Lay’s® creëert de restaurantervaring vanuit je zetel

» Lay’s® lanceert 3 nieuwe iconische resto-smaken

Op restaurant gaan lijkt iets uit een ver verleden, vandaar dat delivery bij je thuis nog nooit zo populair was. Het is tot vandaag dan ook de enige manier om een restaurant-ervaring bij je thuis na te bootsen, maar daar brengt Lay’s® verandering in! Op het menu staan vanaf nu drie excentrieke krakende smaken om je vingers bij af te likken: crunchy chicken van KFC®, Subway®’s sticky sweet teriyaki en cheesy margherita van Pizza Hut™.

Lay’s® lanceerde samen met drie wereldbekende restaurants de Lay’s® Iconic Restaurant Flavours. Onder het motto ‘het beste van twee werelden’ steekt Lay’s® de kraak in enkele iconische recepten van KFC®, Subway® en Pizza Hut™. Een enorme uitdaging, want hoe denk jij dat KFC®, Subway® of Pizza Hut™ zouden moeten smaken?

2-voor-1-deal voor food lovers

We ontdekken het in België vanaf maandag 19 april als de drie ‘Lay’s® Iconic Restaurant Flavours’ in de supermarkt liggen. Drie verschillende smaken, dat is drie keer een restaurantervaring in een zakje geluk. Maar er is nog meer! Op iedere Lay’s® Iconic Restaurant Flavours’ chipszak van 150 gram vind je een unieke code waarmee je een digitale voucher ontvangt die je recht geeft op een 2-voor-1-deal* bij een van de drie restaurantketens: betaal één maaltijd en krijg er eentje gratis. Deze actie geldt van 1 mei 2021 tot en met 31 oktober 2021. (*Meer info vind je op www.lays.be/irf )

Stem je favoriet langer in de schappen: Lay’s® wil graag weten wat de consument de meest geslaagde combinatie vindt. Daarom wordt gevraagd om vanaf september één van de drie smaken naar de chipshemel te stemmen! De winnende smaak wordt volgend jaar toegevoegd aan het vaste assortiment van de chipsfabrikant.

“Ons doel is om onze consumenten de beste smaakinnovaties aan te bieden”, zegt Valérie Delaby, Senior Brand Manager Lay’s® Benelux. “Uit onderzoek weten we dat uit eten gaan hen aanspreekt. Toen de pandemie begon en restaurants voor onbepaalde tijd moesten sluiten, kwamen we op het idee om de restaurantervaring thuis te brengen. We kozen voor drie bekende en aantrekkelijke smaken van ’s werelds meest iconische restaurants.”

Vanaf maandag 19 april liggen de drie ‘Lay’s® Iconic Restaurant Flavours’ in de supermarkt. De Subway®- en Pizza Hut™- smaken zullen ook verkrijgbaar zijn in de desbetreffende restaurants. De Lay’s® Iconic Restaurant Flavours-range bestaat uit drie smaken

  1. Lay’s Pizza Hut™ Margherita

Klaar voor een nieuwe kijk op een klassieker? Deze chips bevatten de perfecte combinatie van de klassieke Lay’s® smaak met romige mozzarella en Pizza Hut’s™ kenmerkende tomatenbasis.

  1. Lay’s KFC® Original Recipe Chicken

De wereldberoemde mix van kruiden en specerijen van de KFC® Original Recipe Chicken: da’s genieten van een tweede iconische smaak. Lay’s® steekt ‘m in een knapperig jasje van deep fried comfort.

  1. Lay’s Subway® Teriyaki

Deze blend combineert de klassieke Lay’s® chips met de iconische, zoete en pittige smaken van de unieke Subway® Teriyaki saus.