Coca Cola lanceert intergalactische smaak

SAMEN MET AVA MAX!

 

Meer dan 30 jaar nadat Coca-Cola voor het eerst de ruimte in ging, brengt Coca-Cola de inspiratie van de ruimte terug naar aarde in een exclusieve limited edition.

1985, Coca-Cola wordt als één van de eerste frisdranken in de ruimte gedronken. Nu kondigt Coca-Cola de lancering van Intergalactic aan, een exclusieve limited edition versie van Coca-Cola met een mysterieuze rode tint en buitenaardse look. De Intergalactic wordt gelanceerd onder het nieuwe Coca-Cola CreationsTM platform, volledig geïnspireerd door de ruimte en haar oneindige mogelijkheden.

De Intergalactic biedt een verfrissende kijk op de iconische Coca-Cola-smaak waar de Belgen zo van houden. Al werden er deze keer extra verrassingselementen toegevoegd: de roodachtige tint van het drankje doet denken aan een avondje sterrenkijken, terwijl de smaak de magie van de ruimte oproept.

Joshua Schwarber, Senior Director, Global Digital Design: “Voor deze eerste Coca-Cola Creation hadden we de mogelijkheid om ons af te vragen hoe de ruimte zou kunnen smaken. We kunnen niet enthousiaster zijn om onze limited edition Coca-Cola Intergalactic in Europa te introduceren. Het ruimtethema heeft als doel om iets van het mysterie van alles wat we zo leuk vinden aan de ruimte tot leven te roepen bij elke slok.”

Coca-Cola Creations

Coca-Cola Intergalactic vormt hiermee het eerste limited edition product onder de nieuwe Coca-Cola CreationsTM noemer in Europa. Coca-Cola Creations is een platform dat de kracht van Coca-Cola als merk inzet om nieuwe expressies te geven aan creativiteit, culturele connectie en samenwerking.

Oana Vlad, Senior Director, Global Brand Strategy: “Coca-Cola Creations neemt alles wat je kent en waardeert van het Coca-Cola merk, maar voegt er een frisse en unieke twist aan toe die het merk een nieuwe invulling geeft – geïnspireerd door creativiteit, door samenwerking en door cultuur. Simpel gezegd introduceert Coca-Cola Creations een reeks limited edition smaken, unieke designs en ervaringen voor onze fans, zowel in de fysieke als in de digitale wereld.”

Zo wil Coca-Cola Creations een ruimte voor spannende ervaringen creëren waarbij de fysieke en de virtuele wereld samenkomen. Een mooi voorbeeld daarvan is de première van ‘s werelds eerste concert op een blikje Coca-Cola.

Eerste concert op een blikje Coca-Cola, starring Ava Max

Want deze keer is wat er op het blikje zit net zo vernieuwend als wat er in het blikje zit! De Intergalactische blikjes geven je namelijk de mogelijkheid om ‘s werelds eerste ‘concert op een blikje Coca-Cola’ te volgen van niemand minder dan de internationale popster Ava Max!

Je kan haar augmented reality (AR) concert volgen door te surfen naar de Coca-Cola Hub, je Coca-Cola Intergalactic blikje te scannen met je smartphone volgens de aanwijzingen in de Hub, om vervolgens te genieten van het spektakel.

Tijdens de optredens zullen de kosmische kijkers drie van Ava Max’ haar grootste hits “Kings & Queens,” “Sweet but Psycho” en “EveryTime I Cry” in een roodachtige kosmische setting zien uitvoeren.

Intergalactic partners

Coca-Cola Intergalactic gaat nog een stap (of eerder een reuzensprong?) verder en werkt samen met een aantal van de meest toonaangevende merken ter wereld, zoals Casetify. Zij helpen om creatieve ideeën tot leven te brengen.

Coca-Cola® Intergalactic is in België exclusief te koop vanaf 20 april bij partners Kinepolis en O’Tacos. Deze limited edition is verkrijgbaar in blikjes van 250 ml.

Benieuwd naar meer? Ga dan snel naar het Coca-Cola Creations platform. Alle content zal worden gehost via een Coca-Cola Creations mobiele ervaring waar fans de oneindige mogelijkheden van het Coca-Cola Intergalactic universum kunnen ontdekken via Instagram filters, ASMR ervaringen en meer.