Honger naar cultuur ?

Ontdek het nieuwe Bozar seizoen op Deliveroo. Bozar lanceert voor zijn nieuwe seizoen 2022-2023 ‘Bozar Market’ in samenwerking met Deliveroo: een originele ticketverkoop die cultuur toegankelijk maakt via nieuwe kanalen om zo de nieuwsgierigheid van de consument in onze hoofdstad aan te wakkeren en in te spelen op nieuwe behoeften.

Honger naar cultuur? Vanaf 22 september tot en met 7 oktober biedt Deliveroo cultuur in blik aan! Bozar steekt zijn ticketverkoop voor het nieuwe seizoen in een verrassend nieuw jasje, om zo de honger naar cultuur in onze hoofdstad aan te wakkeren. De tickets zijn verkrijgbaar via: Een aangepaste verkoopautomaat in de binnentuinen van het Grand Hospice; Tijdelijke thuislevering, exclusief via het Deliveroo platform.

“Deliveroo is reeds zeven jaar aanwezig in onze hoofdstad en als bezorgservice staan we ervoor bekend om maaltijden of boodschappen aan huis te leveren om de honger van onze klanten te stillen. Maar Deliveroo gaat veel verder dan het leveren van de beste food delivery-ervaring, we willen ook inspelen op het lokale aanbod dat België biedt. De samenwerking met Bozar, hét kunstencentrum van Brussel, laat ons voor het eerst toe om de cultuurmarkt te verkennen en we hopen ten zeerste dat we bij ons publiek de culturele honger kunnen aanwakkeren ”, vertelt Morena Krcmar, marketing manager bij Deliveroo Belgium.

In de Bozar Market op Deliveroo.be en in de app kan je duotickets kopen voor concerten, tentoonstellingen en conferenties, verpakt in verschillende collector item blikjes die speciaal voor de gelegenheid werden ontworpen. Jouw bestelling wordt in slechts 30 minuten aan huis geleverd. Om de cultuurliefhebber te helpen kiezen uit het aanbod, zijn de blikjes ingedeeld in 3 categorieën: Discover: De perfecte momenten om Bozar voor het eerst te ontdekken. Dare: Voor wie nieuwsgierig is, van verrassingen houdt en eens iets anders wil! Deep dive: Voor wie op zoek is naar diepere ervaringen en emoties.

“Met Bozar Market trappen we ons nieuwe culturele seizoen af met een knipoog. Wie zijn dorst voor cultuur wil lessen kan een blikje cultuur laten leveren aan huis. Door deze originele actie met Deliveroo hopen we het Brusselse publiek op een verrassende manier in contact te brengen met cultuur en een nieuw publiek van cultuurliefhebbers te bereiken.”, zegt Marianne Janssens, Director Marketing & Communication bij Bozar.

Digizik bedacht het concept van de campagne, ontwikkelde alle content en nam de media-inkoop voor zijn rekening. Tot 7 oktober kan je in Brussel bij ‘Bozar Market’ op Deliveroo.be of in de app, tickets voor het nieuwe Bozar seizoen 2022-2023 verkrijgen.