New York wine & grape foundation

werkt samen met Think Drink Global om het profiel van New Yorkse wijnen in West-Europa te verhogen

 

De New York Wine & Grape Foundation (NYWGF) kondigt een nieuwe, creatieve samenwerking met Think Drink Global (TDG) aan, ontworpen om de handels- en mediagerichte marketing van New York wijnen en educatieve programma’s in West-Europa te ondersteunen. TDG is een samenwerking tussen drie veteraanbedrijven uit de wijnindustrie, R&R Teamwork in Londen, Vinconnexion in Parijs en O’Donnell Lane in Sonoma, CA.

Via het door USDA gefinancierde exportprogramma heeft NYWGF al meer dan 20 jaar een spannend marketingprogramma in West-Europa, met recente successen in het Verenigd Koninkrijk, Frankrijk en in Duitsland, waar Prowein doorgaans als hoeksteen heeft gediend. Activiteiten zoals beurzen blijven een onderdeel van het West-Europa-programma van NYWGF, is de samenwerking met TDG bedoeld om specifiek handelsrelaties op te bouwen en het bewustzijn van New Yorkse wijnen te vergroten in aanvullende West-Europese doelmarkten o.m. Denemarken, Finland, Ierland, Noorwegen en Zweden .

Sam Filler, uitvoerend directeur NYWGF: “Het partnerschap van NYWGF met Think Drink Global streeft ernaar om de New Yorkse wijnindustrie in West-Europa een strategische richting te geven om zich te bezighouden met invloedrijke handel en media, en de merkherkenning voor New Yorkse wijnen op de markt te versterken”.

De door TDG geleide campagne omvat een gerichte aanpak voor het cureren van wijn-handelsverbindingen, horeca-belangen en potentiële media. Educatie voor handel zal worden bereikt door de presentatie van educatieve seminars en proeverijen over New Yorkse wijnen en afgeleid van de New York Wine Course and Reference en indien mogelijk persoonlijk gepresenteerd en door middel van een samengestelde reeks online evenementen gedurende het hele jaar.

Rosamund Barton, Think Drink Global : “We zijn allemaal erg opgewonden om met de NYWGF samen te werken en kijken ernaar uit om de wijnen uit New York stevig op de kaart te zetten in heel West-Europa. De start van een reeks virtuele events en activiteiten om kennis te maken met de geweldige wijnen van New York en ze voor te stellen aan belangrijke handels-, media- en influencers in Europese landen. ”

De missie van de New York Wine & Grape Foundation is om het imago van wereldklasse van New Yorkse druiven en wijnen uit onze diverse regio’s te promoten, om wijnboeren, producenten en consumenten op verantwoorde wijze te helpen door middel van innovatieve marketing, onderzoek, belangenbehartiging en communicatie We streven ernaar om ervoor te zorgen dat de staat New York wordt erkend als de belangrijkste regio ter wereld voor de koele en koude wijnbouw.

www.newyorkwines.org